شرکت راه آهن اعلام کرد؛

محور ریلی جنوب مسدود شد

شرکت رآه آهن در اطلاعیه‌ای از مسدودی محور جنوب به علت باران شدید، ریزش کوه و آب گرفتگی تا ایمن شدن شرایط جوی برای حرکت قطارها خبرداد.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۶۰
محور ریلی جنوب مسدود شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این اطلاعیه آمده است: به علت باران شدید، ریزش کوه و آبگرفتگی محور جنوب تا ایمن شدن کامل مسیر برای حرکت قطارها مسدود است.

بر اساس این اطلاعیه، کلیه قطارهای محور جنوب تا این لحظه اعزام شده‌اند بدون مشکل سیر کرده‌اند اما حرکت سایر قطارهای امروز به سمت محور جنوب به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شده است.

در همین راستا کلیه مسافرانی که بلیت آنها کنسل شده است می‌توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به استرداد ۱۰۰ درصد بهای بلیت خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است؛ پیرو لغو کلیه قطارهای این محور به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر؛ قطارهای فوق العاده‌ای به منظور جا به جایی و خدمت رسانی به مسافران محترم در این محور تعبیه خواهد شد.

گفتنی است؛ مسافرین محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حرکت قطارها و آخرین وضعیت مسیرهای ریلی با سامانه خدمات مسافری به شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها