سید مقاومت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

ایران اولین کشور اثرگذار منطقه است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که ملت ما به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران، برای نبرد با رژیم صهیونیستی نسبت به قبل مقاوم تر و سرسخت تر شده است.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۳۶
دبیرکل جهاد اسلامی: ملت فلسطین با انقلاب ایران مقاوم تر شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، زیاد النخاله با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: ایران از آغاز انقلاب شکوهمند خود در کنار ملت فلسطین ایستاد و از آرمان فلسطین دفاع کرد و اجازه گشودن سفارت فلسطین را به جای سفارت رژیم صهیونیستی داد.

وی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ضاحیه جنوبی لبنان برگزار شد، گفت: ایران با وجود همه تحریم ها و جنگ تحمیلی علیه خود، تاکنون از هیچ کوششی در حمایت و کمک به ملت فلسطین دریغ نکرده است.

این مقام فلسطینی افزود: کسانی که فکر می کنند از طریق ائتلاف با دشمن صهیونیستی و یا همزیستی با آن می توانند برای حفظ خود و رضایت متجاوزان، مقاومت را متوقف کنند یا آن را بکشند، سخت در اشتباهند زیرا ملت ما با تقدیم هزاران شهید، هراسی از دشمن ندارد.

وی با یادآوری جنایات صهیونیست ها در حمله به ملت فلسطین گفت که آنها با هواپیماهای خود می خواهند ما به خواسته هایشان تن بدهیم و از سرزمین هایمان کوچ کنیم.

النخاله تاکید کرد: ملت ما به خاطر فلسطین و قدس خواهد جنگید و ثابت خواهد کرد که از هر توطئه ای بزرگتر و قوی تر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها