حدود یک ماه پس از معرفی خودروی فوق‌العاده خاص و تک سری 8 کهکشانی، ب‌ام‌و اقدام به معرفی نسخه‌ سفارشی دیگری از M850i xDrive کرده است. این خودرو که «فرست ادیشن» نام دارد به لطف رنگ بدنه‌ آبی بارسلونا فروزن از دیگر نسخه‌ها متمایز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۸۳
آقای خاص! ب‌ام‌و سری 8 فرست ادیشن‌ (+ تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، البته ب‌ام‌و تنها به استفاده از رنگ بدنه‌ خاص اکتفا نکرده و رینگ‌های 20 اینچی سبک‌وزن M را زیر خودرو نصب کرده است.

این گرند تورر لوکس همچنین دارای تریم براق شادو لاین است که شامل عناصر تیره‌رنگ برای جلوپنجره، محیط اطراف شیشه‌های جانبی و اگزوز می‌باشد.

با پرداخت هزینه‌ اضافی می‌توان این M850i xDrive کوپه را با پکیج فیبر کربن یا سقف کربنی سفارش داد.

به منظور هرچه خاص‌تر کردن این خودرو، کابین نیز دارای برخی ویژگی‌های ب‌ام‌و Individual می‌باشد.

برای مثال تریم چرم کامل مرینو با ترکیب دوست‌داشتنی سفید و آبی در این خودرو معرفی شده و پوشش سقف نیز از نوع آلکانترا می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های شاخص دیگر می‌توان غربیلک فرمان پوشیده از چرم، تریم پیانو بلک و نشان‌های شماره‌دار را نام برد.

تکمیل کننده‌ این ویژگی‌ها سیستم صوتی مرغوب «باورز اند ویلکینز»، کنترل شیشه‌ای iDrive، اهرم دنده، دکمه استارت استاپ و اهرم تعویض دنده نورانی می‌باشد.

هیچ تغییری در قوای محرکه‌ این خودرو رخ نداده و البته نیازی هم به این کار نبوده زیرا «M850i xDrive» از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربو با قدرت 523 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتون متر استفاده می‌کند.

این پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک کوپل شده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.7 ثانیه‌ای ایجاد می‌کند.

«ب‌ام‌و M850i xDrive فرست ادیشن» در تاسیسات دینگولفینگ و به تعداد 400 دستگاه ساخته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها