رییس دستگاه دیپلماسی ایران:

نشست ورشو قبل از برگزاری محکوم به شکست شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :

ایران بیدی نیست که با بادهایی همچون اجلاس لهستان بلرزد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف آمریکا از برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان را ترویج فضای ایران هراسی و افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و در ‌عین ‌حال تاکید کرد که این اجلاس هیچ نتیجه‌ای در برنخواهد داشت و ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
کد خبر: ۱۱۸۷۱۴۸
ایران بیدی نیست که با بادهایی همچون اجلاس لهستان بلرزد

به گزارش جام جم آنلاین، علاءالدین بروجردی در گفتگو با ایسنا با اشاره به برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان، اظهار کرد: آمریکا با برگزاری این اجلاس به دنبال ابراز مخالفت و افزایش فشار به جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فضای ایران هراسی است. آمریکا برای رسیدن به این اهداف از هیچ فرصتی فروگذار نمی‌کند.

وی با اشاره به انصراف برخی از کشورها همچون روسیه و فرانسه جهت حضور در این اجلاس، در این باره، گفت‌: همین رویکرد وزن اجلاس را پایین می آورد. اجلاسی که در نهایت نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در واکنش به اظهار نظرات مقامات لهستانی مبنی بر اینکه اجلاس لهستان درباره مسائل منطقه و نه صرفا ایران است، گفت‌: با توجه به میزبانی لهستان چنین اظهار نظرهایی طبیعی است، چون لهستان می‌خواهد توجیه‌گر باشد. پرداختن به موضوعات ضد ایرانی در این اجلاس از همان ابتدا اعلام شده است و با توجه به اینکه آمریکا صحنه‌گردان است، طبیعی است که ماهیت ضد ایرانی داشته باشد؛ لذا موضع لهستان هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها