سرور آزادگان در رسانه بی‌صدایان جهان
شبکه پرس‌تی‌وی در ایام محرم برنامه‌هایتی را تدارک دیده است

سرور آزادگان در رسانه بی‌صدایان جهان

معاون برون مرزی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در استودیوی برنامه «بحث روز» رادیو ایران به بررسی پشت پرده علل و عوامل بازداشت مجری پرس تی وی می‌پردازد.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۰۱
پشت پرده علت بازداشت مجری پرس تی وی در «بحث روز»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، بیشتر از ۱۰ روز از دستگیری خانم مرضیه هاشمی خبرنگار شناخته شده پرس تی وی می‌گذرد.

وی که برای دیدار با خانواده‌اش و عیادت از برادر بیمارش به آمریکا سفر کرده بود روز یکشنبه (۲۳ دی) بدون اقامه هیچ دلیلی در فرودگاه سنت لوئیس آمریکا بازداشت و با خشونت تمام به یک بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا در واشنگتن دی‌سی منتقل شد. اما این اقدام غیر قانونی و ناقض حقوق بشر واکنش های جهانی زیادی را در بر داشت.

به همین مناسبت برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران که امروز چهارشنبه ساعت 12:40 تا 13:20 از رادیو ایران موج اف ام ردیف نود مگاهرتز پخش می شود، ضمن بررسی پشت پرده علل و عوامل بازداشت مجری پرس تی وی به تشریح آخرین خبرها از وضعیت مجری بازداشت‌شده خانم مرضیه هاشمی در آمریکا ! می پردازد.

اینکه آیا رئیس جمهور آمریکا شخصا دستور بازداشت خانم مرضیه هاشمی را صادر کرد؟ و هدف رفتار خشن آمریکا با «مرضیه هاشمی» چیست؟ و چرا آمریکایی‌ها برای بازداشت مرضیه هاشمی قانون خودشان را دور زده‌اند؟ و همچنین نگاهی به مواضع مدعیان حقوق بشر و آزادی زنان درباره بازداشت خانم هاشمی از دیگر محورهای مورد برررسی در برنامه «بحث روز» است که با حضور دکتر پیمان جبلی معاون برون مرزی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

برنامه «بحث روز» گروه سیاسی رادیو ایران به سردبیری جهانگیر پیری و اجرای دکتر محمدرضا قربانی از این شبکه رادیویی تهیه و پخش می شود.

دوستان و علاقمندان به برنامه های سیاسی و دفاعی می توانند نظرات، سوالات و دیدگا های خود را از طریق شماره تلفن های 22040086 – 22050009 و شماره پیام گیر 30000900 اعلام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها