پیم فربیک، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عمان تأکید کرد، او و شاگردانش برای رویارویی با تیم ملی فوتبال کشورمان هیجان‌زده هستند.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۸۰
پیم فربیک: از بازی با ایران هیجان‌زده‌ایم و تا پای جان می‌جنگیم

به گزارش جام جم آنلاین ، پیم فربیک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران گفت: خیلی‌ هیجان‌زده هستیم که مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی خواهیم کرد. آنها همانند ژاپن در جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشتند از‌ این‌رو بازی در چنین بازی‌هایی برای ما شگفت‌انگیز است.

وی اضافه کرد: ایران بازیکنان باکیفیتی دارد، اما باید همان کاری که در مرحله گروهی از خود ارائه دادیم را در بازی مقابل ایران تکرار کنیم و خیلی مهم است که خوب بازی کنیم و تسلیم نشویم و تا آخرین لحظه بجنگیم.

فربیک عنوان کرد: بار دیگر باید بگویم که بی‌صبرانه منتظر بازی با ایران در یک ورزشگاه زیبا هستیم که بازی شگفت‌انگیزی خواهد شد.

سرمربی عمان اظهار داشت: همانطور که قبلاً گفته‌ام به عنوان بازیکن و به عنوان مربی ما خودمان را برای چنین بازی‌هایی آماده می‌کنیم و باید بگویم که بازی شگفت‌انگیزی خواهد شد. خودمان را برای چنین بازی‌هایی آماده می‌کنیم و باید بگویم که بازی شگفت‌انگیزی خواهد شد. باید 90 دقیقه بجنگیم و بهتر است که وقت و انرژی‌مان را سر موارد دیگر هدر ندهیم. ما خودمان را برای بازی فردا آماده می‌کنیم.

فربیک گفت: تا پای جان خواهیم جنگید. واقعیت این است که خوشحالیم که در جمع 16 تیم برتر این تورنمنت هستیم و به دنبال ارائه یک بازی خوبی مقابل ایران هستیم.

وی ادامه داد: بازیکنان و تیم من شاید تجربه زیادی از بازی در لیگ‌ها و فوتبال بین‌المللی نداشته باشند، اما باعث افتخارمان است که در این مرحله از مسابقات جام ملت‌ها حضور داریم و هنوز در حال یادگیری هستیم. در بازی با ازبکستان تمرکزمان را از دست دادیم که نباید چنین اتفاقی در این تورنمنت بیفتد چون کاملاً با رقابت‌های لیگ داخلی فرق دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان تصریح کرد: ما مهاجمی داریم که با وجود اینکه تنها 21 یا 22 سال سن دارد در سه بازی اخیرمان دو گل به ثمر رسانده است، به همین خاطر باید بگویم که ما هم بازیکنان باکیفیتی داریم و در بازی مقابل ایران شانس داریم و به دنبال ارائه بهترین بازی‌مان هستیم. ما شانس خودمان برای گلزنی به ایران را امتحان خواهیم کرد. اطمینان دارم که بازیکنانم با تمرکز بالا به دنبال استفاده از فرصت‌های خود در بازی مقابل تیم ملی خواهند بود.

فربیک در مورد مقایسه این تورنمنت با دوره قبل و تأثیر افزایش تعداد تیم‌ها گفت: به اعتقاد من این دوره از رقابت‌ها بهتر شده است، شاید با خود بگویید که تیم‌های کوچکی وارد این دوره از رقابت‌ها شده‌اند، اما همراه با سورپرایزهایی هم بوده است. حضور در چنین تورنمنت‌های و بازی تیم‌های کوچکتر مقابل تیم‌های بزرگتر باعث پیشرفت و توسعه فوتبال آسیا می‌شود و برای همه از جمله هواداران خوب است. به اعتقاد من 24 تیمه شدن این رقابت‌ها ایده خوبی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها