مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا فردا با برگزاری سه دیدار آغاز می شود. در یکی از سه دیدار، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 20:30 مقابل عمان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۳۷۴
ترسیم نقشه راه شاگردان کی‌روش تا فینال / اگر ایران عمان را ببرد چه اتفاقی می‌افتد؟

به گزارش جام جم آنلاین ، در دیگر مسابقه ای که فردا برگزار میشود تیمهای تایلند و چین پیش از آغاز دیدار ایران به مصاف هم میروند. این مسابقه راس ساعت 17:30 آغاز خواهد شد و از این جهت برای ایران مهم است که برنده این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتها باید به مصاف برنده دیدار ایران و عمان برود.

احتمالات کاغذی میگوید ایران عمان را شکست میدهد و چین نیز از سد تایلند میگذرد تا به این ترتیب یکی از تقابلهای یک چهارم نهایی بین ایران و چین باشد. اما ایران اگر از سد چین هم بگذرد در نیمه نهایی با کدام تیم برخورد خواهد کرد؟

در مرحله یک هشتم نهایی اردن با ویتنام دیدار میکند و برنده این دیدار به مصاف برنده ژاپن و عربستان میرود. باز هم احتمالات را در نظر میگیریم. در این مرحله احتمالا اردن ،ویتنام را شکست میدهد و ژاپن نیز از سد عربستان میگذرد. در این صورت یکی از دیگر از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی بین ژاپن و اردن خواهد بود. برنده این دیدار نیز احتمالا ژاپن است تا به این ترتیب سلسله پیشبینیها حاکی از این باشد که دیدار نیمه نهایی بین ایران و ژاپن برگزار می شود.

احتمالات باز هم ادامه دارد. بر فرض ایران ، ژاپن را در نیمه نهایی شکست داد و به فینال رسید. در فینال کدام تیم انتظار شاگردان کی‌روش را می‌کشد؟

دوباره همه بازیهای یک چهارم نهایی را باید بررسی کنیم. برنده کره جنوبی و بحرین به مصاف برنده قطر و عراق میرود. به راحتی میتوان پیش بینی کرد که کره جنوبی با شکست بحرین به یک چهارم نهایی میرسد. اما در مورد دیدار عراق و قطر به راحتی نمیتوان پیش بینی کرد کدام تیم برنده میشود. البته با توجه به نتایج بهتر قطر در مرحله گروهی، این تیم را برنده دیدار با عراق قلمداد میکنیم. در یک چهارم نهایی هم احتمالا کره جنوبی ، عراق را ببرد و به نیمه نهایی برسد. در آن سو هم در دیگر دیدارهای یک چهارم نهایی امارات از سد قرقیزستان خواهد گذشت و استرالیا به احتمال فراوان ازبکستان را شکست میدهد. دیدار یک چهارم نهایی نیز بین امارات و استرالیا خواهد بود و استرالیا با شکست امارات به نیمه نهایی خواهد رسید.

در این صورت کره جنوبی و استرالیا در نیمه نهایی به هم میخورند. اگر ایران در نیمه نهایی ژاپن را ببرد آنگاه یکی از دو تیم کره جنوبی و استرالیا انتظار ایران را در فینال می کشد.

تمام موارد ذکر شده احتمال بود. روی احتمالات چندان نباید اطمینان داشت. احتمالات فوتبال گاهی اوقات بسیار غیرقابل پیشبینی از آب درمیآیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها