رسانه‌های عراقی از متلاشی شدن یک هسته تروریستی داعشی در جنوب موصل خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۸۳
متلاشی شدن هسته داعش در عراق

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رسانه‌های عراقی گزارش دادند یک هسته داعشی در شمال عراق متلاشی و تمام اعضایش دستگیر شدند.

یگان اطلاعات نظامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای این یگان موفق شدند یک هسته تروریستی وابسته به گروه داعش را در جنوب شهر موصل در شمال عراق متلاشی کرده و همه اعضای آن را بازداشت کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های عراق، در این بیانیه اعلام کرد این عملیات با تکیه بر اطلاعاتی صورت گرفت که در اختیار یگان اطلاعات نظامی قرار گرفت که طی آن نیروهای این یگان موفق شدند در این عملیات نفوذی، یک هسته داعشی را در ناحیه حمام العلیل واقع در جنوب شهر موصل متلاشی کرده و تمام اعضای آن که پنج نفر بودند، دستگیر کنند.

تروریست‌های دستگیر شده از عناصر امنیتی داعش بود و در حال حاضر مشغول جمع آوری اطلاعات از بخش های امنیتی و نیز برخی از شخصیت های مهم در استان نینوا بودند. ‎

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی عراق موفق شدند دو فرد تحت پیگرد را در استان صلاح الدین دستگیر کنند و سه بمب را کشف و خنثی کنند.

از سوی دیگر امروز عملیات نظامی در استان دیالی با هدف پیگرد هسته‌های گروه تروریستی داعش در باغات 12 روستای شمال شرقی شهر بعقوبه آغاز شد.

الفرات هم گزارش داد یگان مبارزه با مواد منفجره در تیپ 29 حشد شعبی امروز چهارشنبه پنج بمب به جا مانده از باندهای تروریستی داعش در القیروان در غرب موصل را بنا به درخواست مردم خنثی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها