جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:

کلاهبردار میلیاردی در دزفول دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک کلاهبردار حرفه‌ای با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از طریق فریب کاربران در فضای مجازی توسط مأموران پلیس آگاهی دزفول دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۴۰
کلاهبردار میلیاردی در دزفول دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ سید محمد صالحی افزود: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری به صورت فریب کاربران در شبکه‌های اینترنتی و در فضای مجازی و اخذ طلا و جواهرات آنان برای بروز کردن یا معاوضه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های فنی موفق به شناسایی هویت متهم شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ صالحی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به شگرد کلاهبرداری خود از طریق فریب تعدادی زن در فضای مجازی و أخذ طلا و جواهرات آنان برای بروز کردن یا معاوضه اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی طلا و جواهرات سرقت شده از مالباختگان را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان خواست فریب افرادی را که به صورت تلفنی یا اینترنتی و به عناوین مختلف اقدام به کلاهبرداری از طریق فضای مجازی می‌کنند نخورند و با مشاهده موارد مشکوک مراتب را به سرعت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متخلفان و فرصت‌طلبان اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها