فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: یک کلاهبردار متواری با 207 شاکی در قزوین با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۳۳
دستگیری یک کلاهبردار با 207 شاکی در قزوین

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، سردار مهدی محمودی افزود: در پی ارجاع حکم جلب از سوی مراجع قضایی استان کرمانشاه به پلیس آگاهی استان قزوین مبنی بر دستگیری کلاهبردار میلیاردی متواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مسئول انتظامی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و مراقبت های نامحسوس، متهم فراری را در مخفیگاهش در قزوین شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و در بازجویی فنی از وی به بزه انتسابی و کلاهبرداری از 207 نفر در استان کرمانشاه که از اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بودند، اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم 2 سال قبل به علت کلاهبرداری از اعضای تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سوی مراجع قضائی به 11 سال حبس محکوم و با قرار وثیقه 17 میلیارد ریالی آزاد می شود که به علت وجود شاکیان بیشتر برای فرار از مجازات های قانونی متواری می شود.

سردار محمودی با اشاره به شکایت 207 نفر به علت کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی از این متهم، گفت: صبح امروز با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها