سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد:

مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان ۳۸۸ نفر را گرفت

سخنگوی آتش نشانی تهران با اعلام خبر یک مورد حادثه گازگرفتگی داخل خودرو که به فوت راننده انجامید، نسبت به روشن کردن پیک نیک داخل خودرو به رانندگان هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۱۸
پیک نیک جان راننده را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جلال ملکی گفت: ساعت ۸:۴۵ صبح امروز یک مورد گازگرفتگی داخل خودرو در محله طرشت، بلوار عزیزی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه ۸ آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد که این مورد در یک پراید با شماره پلاک شهرستان اتفاق افتاده که متاسفانه فردی که داخل خودرو بوده و حدود ۵۵ سال سن دارد، فوت شده است. مشاهده شد که شیر گاز پیک نیک باز بوده و با توجه به اینکه شعله، خاموش شده بود و شیشه ها نیز بسته بوده، احتمال دارد هوای داخل خودرو تمام شده باشد و پخش منواکسیدکربن باعث فوت این فرد شده باشد. البته ساعت ۹:۴۰ صبح محل به عوامل انتظامی تحویل داده شده و علت مرگ را عوامل پزشکی قانونی اعلام می کنند.

سخنگوی آتش نشانی تهران در ادامه با اشاره به اینکه هر سال در روزهای سرد سال شاهد چنین حوادثی هستیم، بیان کرد: بیشتر در روزهای سرد سال شاهد چنین حوادثی خصوصا در داخل خودروهای سنگین هستیم. برخی رانندگان به دلیل اینکه شب را مجبور هستند داخل خودرو بگذرانند و به مسائل ایمنی اشراف ندارند، برای گرم کردن خود از پیک نیک استفاده می کنند که روشی بسیار خطرناک است و امیدواریم که با بالا رفتن آگاهی رانندگان در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها