اسامی مربیان کارگاه نویسندگی مسابقه خودنویس اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۳۷
اعلام اسامی مربیان کارگاه نویسندگی مسابقه خودنویس +عکس

به گزارش روابط عمومی نشر جام جم، فلاح هاشمی، دبیر علمی مسابقه خودنویس، طی خبری اعلام کرد محمدمهدی رسولی، احمد شاکری، وجیهه سامانی و محمدرضا شرفی خبوشان به عنوان مربیان اولین دوره مسابقه داستان نویسی «خودنویس» که توسط نشر جام جم در حال برگزاری است، انتخاب شدند.

محمدمهدی رسولی، متولد ۱۳۴۲ در تهران، داستان نویس، فیلم‌نامه نویس و نقاش و نویسنده آثار مهمی چون«رقص بسمل»، «روحی ریحانی» و «پدربزرگ همه چیز را نگفته بود» است.

احمد شاکری، متولد ۱۳۵۳ در تهران، عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، منتقد ادبی و نویسنده آثار مهمی چون «بی‌اسمی»، «انجمن مخفی» و «عریان در برابر باد» است.

وجیهه سامانی، متولد ۱۳۵۵ در تهران، دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی و نویسنده آثاری چون «آن مرد با باران می‌آید»، «خواب باران» و «عروس آسمان‌» است.

محمدرضا شرفی خبوشان، متولد ۱۳۵۸ دانش آموخته زبان و ادبیات فارسی و نویسنده آثاری چون «بی‌کتابی»، «بالای سر آب‌ها» و «عاشقی به سبک ونگوک» است.

به مسابقه خودنویس ۴۵۹ داستان بلند با موضوع سبک زندگی ارسال شده است که در حال داوری است. شرط ورود به مسابقه این بوده است که از نویسنده تا به حال هیچ اثری منتشر نشده باشد. ۲۰ نفر برتر وارد کارگاه نویسندگی می‌شوند تا با حضور مربیان نام آشنا، اثر خود را حرفه‌ای‌تر نمایند. در پایان از بین این ۲۰ نفر، به یک نفر جایزه ویژه هیات داوران و به ۳ نفر جایزه آرای مردمی اهدا خواهد شد. نتیجه داوری مرحله اول تا قبل از نیمه دی ماه اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها