اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری بعد از ظهر دوشنبه به منظور بازدید و افتتاح چند طرح و پروژه مهم صنعتی، اقتصادی و عمرانی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد استان هرمزگان شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۲۷
معاون اول رییس جمهوری وارد بندرعباس شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در این سفر دو روزه وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و رییس بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی معاون اول رییس جمهوری را همراهی می کنند.

جهانگیری در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و محلی قرار گرفت.

وی پس از ورود به فرودگاه بندرعباس در سفر دو روزه خود، راهی منطقه محروم «کوشا احمدی» شهرستان حاجی آباد می شود و قرار است ضمن دیدار عمومی با مردم این منطقه، یک هزار و 200 طرح اشتغالزایی شهری و روستایی در سراسر کشور را به طور همزمان در این شهرستان افتتاح کند.

شرکت در نشست شورای اداری استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور کارآفرینان شهری و روستایی هرمزگان و همچنین بررسی مشکلات و مسایل فراروی کارآفرینان و اتخاذ تصمیم های لازم در این زمینه از برنامه های روز نخست سفر جهانگیری است.

معاون اول رییس جمهوری همچنین در دومین روز سفر خود، ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ویژه اقتصادی هرمزگان، طرح آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی هرمزگان را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

بازدید از بندر شهید رجایی و گمرک استان، مجتمع کشتی سازی و تاسیسات آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی، بازدید از خط انتقال آب از خلیج فارس به صنایع استان هرمزگان، کرمان و یزد، دیدار از مناطق شمالی هرمزگان و افتتاح نیروگاه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر جهانگیری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها