آزادی ۲۶۳ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان زنجان:

آزادی ۲۶۳ زندانی جرایم غیر عمد در زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد:

صلح و سازش پرونده قتل عمد پس از ۸ سال در گرماب

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: پرونده قتل عمد پس از ۸ سال در گرماب منجر به صلح و سازش شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۸۴
صلح و سازش پرونده قتل عمد پس از ۸ سال در گرماب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: با تلاش رئیس حوزه قضائی، مسئول امور عمومی شوراهای حل اختلاف بخش افشار، اعضا، کارکنان شورای حل اختلاف شهر گرماب، امام‌جمعه شهر گرماب و معتمدین محلی پرونده قتلی که حدود ۸ سال قبل در بخش افشار به وقوع پیوسته بود با برگزاری چندین جلسه و پیگیری‌های انجام‌شده برای اخذ رضایت از اولیای دم، در نهایت به ثمر نشست و اولیاء از قصاص و دیه انصراف داده، پرونده بعد از سال‌ها با صلح و سازش مختومه شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان گفت: تا زمانی که مردم، دادگستری را ملجأ و پناهگاه خود احساس کنند نظام جمهوری اسلامی مانا و پویا خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسن مظفری به جایگاه متعالی بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بر رعایت اخلاق و حفظ شئونات اسلامی در محیط کار تأکید کرد.

وی در خصوص عملکرد شعب قضایی نیز افزود: آمار برخی شعب پایین بوده و همکاران می‌بایست برای جبران آن تلاش مضاعف داشته باشند، البته به‌هیچ‌وجه نباید کیفیت رسیدگی قضایی فدای کمیت و آمار شود. بی‌تردید رکن اصلی کار ما حصول رضایت ارباب‌ رجوع و مردم است، نباید به‌صرف افزایش آمار حقی تضییع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها