برانکو: به بازیکنانم تبریک می‌گویم

بازی با تراکتور یک دربی است

از نگاه برانکو ایوانکوویچ، موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت فوتبال ایران به شمار می‌آید. سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز قرمزها در جمع خبرنگاران گفت: مایلم از همکارانم و همچنین مربیان ایرانی و بازیکنان بزرگ پرسپولیس مثل مهدوی‌کیا، علی کریمی و میناوند که موفقیت‌های پرسپولیس را تبریک گفتند، تشکر کنم. خیلی از مربیان ایرانی نه به من، بلکه به خاطر پرسپولیس تبریک گفتند. موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت فوتبال ایران است.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۶۸

وی با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل پیکان گفت: خیلی خوشحالم. خودتان دیدید که با چه وضعیتی بازی کردیم. هر دیداری بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و روزهای استراحت برای ما میتوانست سخت باشد. ما فقط یک روز برای آمادهسازی فرصت داشتیم. به همین خاطر و برای اینکه بازیکنانم آخرین رمقشان را گذاشتند، افتخار و تشکر میکنم.

برانکو در رابطه با دیدار تیمش برابر تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر تصریح کرد: بازی روز یکشنبه دربی بزرگی خواهد بود. با احترام به بقیه، مقابل استقلال، تراکتورسازی و سپاهان دربی داریم. انتظار استادیوم پر از تماشاگر را دارم و امیدوارم ملیپوشان سالم بازگردند تا شاهد بازی خوبی باشیم. تراکتورسازی پس از شروع بدی که در لیگ داشت، اکنون جا افتاده و سه کاپیتان تیم ملی را خریده است. آنها در حال حاضر آقای گل لیگ را در اختیار دارند و طبیعی است که بازی سختی خواهیم داشت.

برانکو در واکنش به اینکه پس از پیروزی برابر پیکان، هواداران پرسپولیس به او لقب «پادشاه بازگشت» را دادهاند، گفت: من اینجا هستم که به بازیکنانم کمک کنم. بازیکنانم استحقاق بیشتری دارند و همه تبریکها باید به آنها گفته شود. خودتان دیدید که بازیکنانم مقابل پیکان چقدر ثبات و انگیزه داشتند و لیاقت آنها بالاست. ما اینجا هستیم تا بازیکنان را آماده کنیم. بعد از بازی سخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا، خیلی سخت بود که شاگردانم را به حالت اولیه بازگردانم،

وی درباره اینکه نگرانی هواداران پرسپولیس از عدم حضور او در پرسپولیس است، گفت: ما همیشه اول کار هدف و فلسفهمان را مشخص کردهایم. فرقی نمیکند چه کسی، مربی، بازیکن یا مدیرعامل باشد. هدف ما کسب بیشترین برد و جنگیدن است و این را هم توانستهایم برای هوادارانمان به عمل برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها