چهار ووشوکار ایران در مسابقات جام جهانی ساندا (مبارزه) با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا دست یافتند.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۱۱
۴ طلای جهانی به حساب ووشوکاران کشورمان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فدراسیون ووشو، نهمین دوره مسابقات جام جهانی ساندا (مبارزه) که از دیروز به میزبانی چین و در شهر «هانژو» آغاز شده است، امروز (یکشنبه) ادامه یافت. مدال آوران مسابقات قهرمانی ۲۰۱۷ جهان مجوز حضور در جام جهانی ساندا را دارند و تیم ایران هم با پنج سانداکار مرد و سه نفر در بخش بانوان در این مسابقات شرکت کرده است.

در رقابت‌های نوبت صبح امروز، الهه منصوریان، فریناز نذیری، محسن محمدسیفی و میلاد عارفی مقام با برتری مقابل حریفان خود ه. مدال طلا دست یافتند تا تعداد نشان‌های زرین تیم کشورمان به پنج برسد. دیروز هم شهربانو منصوریان به مدال طلای وزن ۶۵- کیلوگرم ساندای بانوان رسید.

در وزن ۵۲- کیلوگرم بانوان الهه منصوریان که دیروز مقابل «ادینا پرادو» از برزیل به برتری دست یافته بود در دومین مبارزه خود به مصاف «یاسمین سیدی» از الجزایر رفت و در همان راند نخست با امتیاز عالی حریفش را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد. فریناز نذیری در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل «سارا محمد» برنده شد و به مدال طلا رسید. نذیری دیروز سانداکاری از روسیه را شکست داد.

در وزن ۷۰- کیلوگرم محسن محمدسیفی مقابل «آیمان جلال» از مصر با اقتدار برنده شد و مدال طلا را برگردن آویخت. وی دیروز «عبدالهادی بوعبید» از الجزایر را مغلوب کرد. در وزن ۹۰- کیلوگرم میلاد عارفی مقام مقابل «عمر محمود» از مصر به پیروزی رسید و طلا گرفت. او در نخستین مبارزه اش دیروز «راجیندر سینگ» از هند را برد.

همچنین یوسف صبری در نخستین مبارزه خود در وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل «گابریل الای بو» از لبنان به پیروزی رسید تا عصر امروز برای رسیدن به مدال طلا و مقام نخست تلاش کند.

عصر امروز، یوسف صبری و معین تقوی برای کسب مدال طلا به مصاف حریفانشان می‌روند و حمیدرضا قلی پور در سنگین وزن هم دومین مبارزه خود را برگزار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها