رئیس جمهور آمریکا گفت: در دولت قبل کشورهای زیادی از آمریکا سوءاستفاده کردند و مقامات سابق نباید اجازه چنین کاری می دادند.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۳۸
ترامپ: در دولت قبل کشورهای زیادی از ما سوءاستفاده کردند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، دونالد ترامپ در سخنرانی خود در ایالت ایلینوی که در چارچوب تبلیغات انتخابات میاندوره ای ششم نوامبر (پانزدهم آبان) کنگره آمریکا انجام شد، گفت: انتخاب آمریکایی‌ ها در ماه نوامبر بسیار مهم است.دموکرات ها سیاستمداران خوبی نیستند.آنها تنها بر روی سیاست های اشتباه خود پافشاری می کنند.اگر شما می خواهید که نانسی پلوسی در آینده رئیس مجلس نمایندگان نباشد به جمهوری خواهان رای دهید.

وی افزود: کشورهای زیادی از ما سوء استفاده کرده اند.من این کشورها را سرزنش نمی کنم.من خودمان را سرزنش می کنم.من مقامات پیشین کشور را سرزنش می کنم.آنها نباید اجازه این کار را می دادند. به پیمان نفتا نگاه کنید.شما به آنچه که اتحادیه اروپا درباره ما انجام می دهد توجه کنید. من مطمئنم که اگر رقبای ما (دموکراتها) به قدرت برسند ما مشکلاتی جدی خواهیم داشت.شاید به جایی برسیم که دیگر راهی برای بازگشت نداشته باشیم. این مهمترین انتخابات میان دوره ای ماست.

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به امتیازات چین در معاملات تجاری با آمریکا گفت: شما به آنچه چین درباره ما انجام می دهد نگاه کنید.آنها سالهاست که این اقدامات را انجام می دهند.ما اندکی منازعه تجاری با چین داریم .ما ۲۵۰میلیارد دلار بر محصولات وارداتی از چین تعرفه وضع کرده ایم که ۲۵ درصد است. من معتقدم که ما می توانیم با چین به توافق برسیم.ما می توانیم که ۲۵۷ میلیارد دلار دیگر تعرفه بر کالاهای وارداتی از چین اعمال کنیم.

ترامپ در این تجمع انتخاباتی با اشاره به تیراندازی در کنسیه یهودیان در پیتسبورگ گفت: من می خواهم درباره تیراندازی وحشتناکی که امروز روی داد،صحبت کنم.ما در کنار تمامی خانواده قربانیان این تیراندازی هستیم.ما قاتلان این تیراندازی در کنیسه یهودیان در پیتسبورگ در پنسیلوانیا را به دست عدالت خواهیم سپرد.مظنون تحت بازجویی قرار دارد.نیروهای فدرال در محل قرار دارند و در حال تحقیقات هستند.نیروهای ایالتی و محلی کارهای فوق العاده ای انجام داده اند.این یک حمله شرورانه و یهودی ستیزانه بوده است.این به منزله حمله به همه ما است.این به منزله حمله به بشریت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها