به‌ نظر می‌رسد برانکو فقط با پاداش‌های امسال (فارغ از جوایز فصل قبل لیگ قهرمانان) تا اینجا تمامی هزینه‌های حضورش در ایران را صاف کرده باشد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۰۳
برانکو پول قراردادش را صاف کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد پرسپولیس ۲۵۰ هزار دلار بابت همین صعود به خودش اختصاص بدهد و البته دریافت حداقل پاداش دو میلیون دلاری بابت نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان را هم قطعی کند. این در حالی است که پرسپولیس تا رسیدن به این مرحله هم چیزی حدود یک میلیون دلار پاداش دریافت کرده است. به این ترتیب به‌ نظر می‌رسد برانکو فقط با پاداش‌های امسال (فارغ از جوایز فصل قبل لیگ قهرمانان) تا اینجا تمامی هزینه‌های حضورش در ایران را صاف کرده باشد.

او در سه فصل گذشته به ترتیب ۷۰۰ هزار دلار، یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دستمزد می‌گرفته که حالا تقریبا معادل همین پول را در آسیا برای پرسپولیس صاف کرده است.

این در حالی است که اگر سرخپوشان به مقام قهرمانی دست پیدا کنند، جایزه ویژه ۴ میلیون دلاری را از آن خود خواهند کرد که واقعا رویایی است و شاید بتواند تمام بدهی تاریخ باشگاه را صفر کند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها