جزئیات دیدار تاج و اینفانتینو در سوئد

از دستمزد کی‌روش تا پول بولیوی!

بعد از انتشار خبر سفر تاج به سوئیس برای دیدار با اینفانتینو، رئیس فیفا شایعاتی مطرح شد مبنی بر این‌که او قصد دارد درباره برکناری‌اش از ریاست فدراسیون به‌دلیل بازنشستگی، با او صحبت کند. بعضی رسانه‌ها اعتقاد داشتند این دیدار یعنی تعلیق فوتبال ایران اما خبرهای تازه حکایت از آن دارد که نشست برای طرح مسائل دیگری است.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۵۲

تاج روز دوشنبه 9 مهرماه در جلسه کمیته مسابقات فیفا شرکت میکند. رئیس فدراسیون فوتبال قصد دارد در حاشیه این نشست با اینفانتینو هم دیدار کند. تاج قرار است در جلسهاش با اینفانتینو درخصوص میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 و پولهای بلوکه شده و طلب ایران از فیفا صحبت کند. همچنین با توجه به مشکلاتی که تحریم برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرده و فدراسیون برای واریز و برداشت پول دچار مشکلات عدیده شده، قرار است در این خصوص نیز مذاکراتی با رئیس فیفا صورت بگیرد.

تاج قصد دارد درباره امضای تفاهمنامه با اینفانتینو برای پرداخت برخی بدهیهای ارزی فدراسیون ایران از طریق فیفا صحبت کند. بهعنوان مثال هزینه حضور بولیوی در ایران 120 هزار دلار میشود که در صورت تفاهم فیفا این مبلغ را از منابع مالی فوتبال ایران پرداخت خواهد کرد. فدراسیون امیدوار است تا بتواند از این طریق مشکلات ارزی خود را حل کند. اگر فیفا نپذیرد پول سفر بولیوی را پرداخت کند احتمال دارد بازی 24 مهرماه لغو شود. یکی از مباحث دیگری که تاج با اینفانتینو مطرح خواهد کرد مربوط به دستمزد کارلوس است. سرمربی ایران نتوانسته از فدراسیون پول بگیرد و تاج هم نمیتواند برایش پول واریز کند چراکه ایران با تحریمهای بانکی مواجه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها