گمرک ایران از کشف ۶ مورد قاچاق انسان در روز‌های اخیر خبر داد و اعلام کرد: آمار کشفیات قاچاق انسان از ابتدای امسال­ تا کنون به ۱۴۵ نفر رسید.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۶۹
کشف ۶ مورد قاچاق انسان در گمرک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ­روابط عمومی گمرک ایران؛ ماموران گمرک بازرگان در دو عملیات جداگانه موفق به کشف 6 مورد قاچاق انسان شدند. با هوشیاری و رصد ماموران گمرک بازرگان در دو عملیات 6 مورد قاچاق انسان در محموله های خروجی کشف شد و آمار کشفیات قاچاق انسان از ابتدای سال جاری تا کنون به 145 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، ماموران این گمرک در یکی از این عملیات ها، در ساعات بامدادی با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلر حامل بار رول کاغذ به مقصد ترکیه، پس رصد اطلاعات و مدارک محموله با استفاده از دستگاه ایکس ری به بازرسی آن اقدام کردند. ماموران گمرک پس از بازرسی این محموله موفق به کشف 5 انسان شدند که در میان بار کانتینر مخفی شده بودند. این افراد تبعه یکی از کشورهای همسایه بودند.­

ماموران گمرک همچنین درعملیات جداگانه دیگری موفق شدند در مسیر درب صادرات، یک نفرایرانی با هویت نامعلوم را که در زیر یک دستگاه تریلی خروجی مخفی شده بود، شناسایی و کشف ­کنند. این افراد به دستگااهای قضایی تحویل داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها