عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد

سرگردانی ۱۰ هزار معتاد متجاهر در خیابان‌های کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از طرح ضربتی دستگیری خرده فروشان مواد و جمع آوری معتادان متجاهر در محلات شوش، هرندی و مولوی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۸۱۳
دستگیری ۱۴۰خرده فروش مواد مخدر در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد بخشنده در گفتگو با میزان اظهار داشت: طی دو شب گذشته طی عملیات مشترک با پلیس پیشگیری که از توان کلانتری‌ها استفاده شد؛ ۱۴۰ خرده فروش در مناطق مذکور دستگیر و ۲۰۸ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری شدند.

این مقام انتظامی افزود: خرده فروشان به دادسرا اعزام شدند و در خصوص معتادان متجاهر بیشتر آنان به مرکز بازپروری اخوان تحویل داده شدند، اما واقعیت این است که تا وقتی ظرفیت‌ها به اندازه کافی نباشد این افراد انتقال مکان می‌دهند و برای مثال از محدوده‌های جمع آوری شده به خیابان خزانه بخارایی و پارک بعثت و اطراف ترمینال جنوب می‌روند بنابراین به ایجاد ظرفیت‌های جدیدتری نیاز مبرمی داریم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در انتها گفت: این طرح‌ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و از شهروندان محترم می‌خواهیم از طریق تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ ما را در اجرای بهتر طرح‌ها یاری کنند.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها