فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تشریح کرد:

جزییات انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در ایران

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از شناسایی و انهدام یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۶۳
جزییات انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در ایران

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سردار حسن مهری از کشف و متلاشی شدن یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: این باند که شهر‌های مشهد و تهران را مرکز فعالیت خود قرار داده بود، سابقه انتقال مواد مخدر به کشور‌های کانادا، انگلستان، استرالیا و ... را داشت که پس از یک کار اطلاعاتی گسترده توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خارج از فرودگاه کشف و اعضای این باند بازداشت شدند.

وی افزود: میزان مواد مخدر کشف شده در این عملیات نزدیک به ۵۹ کیلوگرم و از نوع تریاک بود که در بدنه یک دست مبل صادراتی و دو اجاق گاز صنعتی به شیوه‌ای بسیار ماهرانه جاسازی و برای ارسال به مقصد شهر لندن آماده شده بود.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: جاسازی این مقدار مواد مخدر به گونه‌ای بود که با دستگاه‌ها و تجهیزات موجود قابل تشخیص نبوده و این کشف در پی تخصص، هوشیاری و آمادگی همکارانم در فرودگاه امام خمینی (ره) حاصل شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تصریح کرد: در پیگیری این پرونده نیز، ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر دیگر در فرودگاه‌های مشهد و بندرعبّاس که توسط اعضای این باند در حال قاچاق بود، کشف شد.

سردار مهری در پایان با بیان اینکه در جریان این عملیات ۴ نفر بازداشت، ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت نیز ضبط شده است، افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها