مدیرکل فرودگاه های خوزستان از آتش گرفتن یکی از موتورهای هواپیمای اهواز به تهران در شامگاه دوشنبه خبر داد و گفت: پرواز هواپیمایی تابان که قرار بود از اهواز عازم تهران شود، در حین استارت در موتور شماره ٢ دچار حریق شد.
کد خبر: ۱۱۵۳۹۳۵
جزییات آتش سوزی هواپیما در فرودگاه اهواز

به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا رضایی در گفتگو با ایسنا با اشاره به حادثه‌ای که شامگاه دوشنبه 25 تیرماه در فرودگاه اهواز رخ داد، اظهار کرد: پرواز MD هواپیمایی تابان در ساعت ٢٠:٤٥ که قرار بود از اهواز عازم تهران شود، در حین استارت در موتور شماره ٢ دچار حریق شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه در موتور شماره 2 هواپیما، پرسنل ایمنی و آتش نشانی در محل آماده عملیات و اطفای حریق شدند اما در هنگام بروز این اتفاق به درخواست کاپیتان پرسنل ایمنی عملیات را آغاز نکردند و آتش توسط خاموش کننده اتوماتیک در موتور خاموش شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان این‌که این حادثه مسافران پرواز اهواز - تهران را حدود 4 ساعت در فرودگاه اهواز زمین‌گیر کرد، عنوان کرد: خوشبختانه مشکل به وجود آمده در موتور هواپیما پس از چهار ساعت رفع شد.

رضایی با بیان این‌که این پرواز دارای 146مسافر و 10خدمه بود، خاطرنشان کرد: پس از حل مشکل به وجود آمده در موتور هواپیما، مسافران این پرواز اهواز را به مقصد تهران ترک کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها