مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه اینکه مردم از وضعیت بد اقتصادی ناراضی هستند حق‌دارند و حق با مردم است، گفت:‌ نباید اجازه دهیم عناصر نفوذی خواسته‌های مردم را به انحراف کشیده و از آن سوءاستفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۴۵
هشدار آیت الله نوری همدانی درباره وضعیت اقتصادی مردم به دولت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی با اشاره به جایگاه فرهنگ در هر کشوری اظهار داشت: فرهنگ در هر جامعه‌ای اساسی بوده و در جوامع اسلامی باید منطبق با آیات قرآن کریم باشد.

وی سکوت برخی در برابر انواع فساد در جامعه به‌ویژه فساد اقتصادی را موردانتقاد قرار داد و گفت: مبارزه با فساد اقتصادی خواسته مردم بوده و باید با آن مقابله جدی شود چرا که مبارزه با ظلم و فساد از تأکیدات قرآن کریم است.

مرجع تقلید شیعیان به مشکلات اقتصادی مردم اشاره و ابراز کرد: مشکلات اقتصادی مردم را آزار می‌دهد درحالی‌که عده‌ای میلیاردها تومان اختلاس کرده و یا برخی حقوق نجومی دریافت می‌کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه می‌توان با مدیریت صحیح بر مشکلات فائق آمد، ادامه داد: چرا باید کارگران با حداقل‌ها زندگی کنند و یا در یک خانواده چند جوان بیکار داشته باشیم، آیا این‌ها ظلم نیست؟

وی با انتقاد از برخی مدیران که همه مسئله را به برجام گره‌زده بودند، اذعان کرد: به دلیل غیرقابل‌اعتماد بودن غربی‌ها از ابتدا گوشزد کرده بودیم که نباید همه مسائل را به برجام گره‌زده چرا که خوی استکباری آمریکا اجازه دستیابی ایران به تمام حقوقش را نمی‌دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان کرد: باید همه مراقب دسیسه‌های دشمن باشیم و اجازه موج‌سواری به دشمنان را ندهیم همچنین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و از تفرقه و اختلاف بپرهیزیم.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اوضاع و شرایط حال حاضر کشور گفت: اینکه مردم از وضعیت بد اقتصادی ناراضی هستند حق‌دارند و حق با مردم است، و نباید اجازه دهیم عناصر نفوذی خواسته‌های مردم را به انحراف کشیده و از آن سوءاستفاده کنند.

وی با تأکید بر لزوم برخورد جدی با کسانی که به اقتصاد کشور لطمه می‌زنند، خاطرنشان کرد: مسئولان نیز باید به فکر اقشار پایین‌دست و ضعیف جامعه باشند و در جهت حل مشکلات و مدیریت بازار تلاش کرده و اقدام عاجل داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان افزود: برخی با سخنان بیهوده و بی‌فایده به دنبال قطبی‌سازی جامعه هستند و این مسئله برای کشور بسیار خطرناک است، باید به‌جای ابراز این سخنان که هیچ فایده‌ای به حال مردم ندارد به آنان خدمت کرده و از هیچ تلاشی در جهت از بین بردن مشکلات اقتصادی دریغ نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها