پرونده جنایت تکان‌دهنده مرد شیشه‌ای که همسر و دو فرزند دو ساله و 20 روزه‌اش را در خانه کشته و اجساد آنها را در کمد دیواری جاساز کرده بود روی میز قضات دادگاه کیفری یک استان تهران قرارگرفت. اولیای دم برای مرد شیشه‌ای حکم قصاص خواسته‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۹۷
درخواست قصاص برای عامل قتل عام خانوادگی

به گزارش جام‌جم، سوم آذر سال 94 مالک یک خانه در محله پاسگاه نعمت‌آباد با پلیس تماس گرفت و از بوی تعفن شدیدی که از خانه مستاجر سابقش به مشام می‌رسید، شکایت کرد.

وی گفت: مستاجرم مهدی معتاد بود او همراه همسر و دو فرزند دو ساله و 20 روزه‌اش در خانه‌ام زندگی می‌کردند. مرد مستاجر اجاره‌اش را نمی‌داد به همین خاطر از او خواستم تا خانه را تخلیه کند. اما چون همسرش بتازگی وضع حمل کرده بود به آنها مهلت چند روزه دادم. اما ده روز قبل شنیدم مهدی با داد و فریاد، در خانه همسایه روبه‌رویی را شکسته و با شکایت مرد همسایه به زندان افتاده است.

این مرد ادامه داد: چون فکر می‌کردم همسر و فرزندان مهدی در خانه پدرزنش ساکن هستند و همه اسباب و اثاثیه آنها در خانه است در را قفل کردم و به خانه خودم رفتم. اما دیروز همسایه‌ها با من تماس گرفتند و از بوی تعفنی که از داخل خانه به مشام می‌رسید شکایت کردند.

به دنبال اظهارات مرد صاحبخانه پلیس به خانه مورد نظر رفت و متوجه شد بوی تعفن از داخل کمد به مشام می‌رسد. ماموران در بررسی خانه با جنازه‌های همسر و دو فرزند خردسال مهدی روبه‌رو شدند که داخل کیسه‌های نایلونی و داخل چمدان در کمد دیواری جاساز شده بود.

جنازه‌ها به پزشکی قانونی فرستاده شد و پلیس به بازجویی از مهدی که در زندان فشافویه بود پرداخت. وی پرده از جنایت فجیع برداشت و گفت: به شیشه معتاد بودم. فشارهای زندگی بعد از به دنیا آمدن فرزندانم بیشتر شده بود. به باجناقم بدهکار بودم. از این زندگی خسته شده بودم. به همین خاطر تصمیم گرفتم همسرم و سپس خودم را بکشم. حتی طنابی را به کمد دیواری بستم تا با آن خودم را حلق‌آویز کنم. اول همسرم را با روسری خفه کردم. می‌خواستم خودکشی کنم، اما دلم برای بچه‌ها سوخت. به همین خاطر آنها را هم خفه کردم. سپس شیشه کشیدم اما بعد از مصرف شیشه دچار توهم شده و از خودکشی منصرف شدم.

وی گفت: حال طبیعی نداشتم که من مقابل پنجره رفتم و فریاد کشیدم، اما یکی از همسایه‌ها به من اعتراض کرد. به همین خاطر مقابل در خانه‌اش رفتم و با لگد در آپارتمانشان را شکستم. مرد همسایه همان موقع با کلانتری تماس گرفت. من در این فرصت جنازه‌ها را در کمد دیواری جاساز کردم سپس همراه ماموران کلانتری به بازداشتگاه رفتم، اما حرفی از قتل نزدم. پرونده این جنایت دیروز به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی بزودی از خود دفاع کند. خانواده همسر مهدی برای وی حکم قصاص خواسته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها