رییس‌جمهور سابق آمریکا و همسرش برای ساخت فیلم سینمایی، سریال و مستند با نت‌فلیکس قرارداد بستند.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۲۴
اوباما فیلم و سریال می سازد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، باراک و میشل اوباما قراردادی مبنی بر تولید فیلم سینمایی و مستند با نت‌فلیکس غول برنامه‌سازی تلویزیونی منعقد کرده‌اند. رییس‌جمهور اسبق و بانوی اول آمریکا ایده‌های خود را برای تولید بالقوه شوهای تلویزیونی و سری برنامه‌های فیلم‌نامه‌ای و غیر فیلم‌نامه‌ای فیلم مستند ارائه داده‌اند.

اوباما درباره این همکاری گفت: یکی از لذت‌های دوران ما آشنایی با بسیاری از اقشار مختلف مردم از تمام جوانب زندگی است و کمک به آنها که تجربیاتشان را با گستره وسیعی از مخاطبین به اشتراک بگذارند. این دلیل اصلی من و میشل است که برای همکاری با نت‌فلیکس بسیار ذوق‌زده و خوشحال هستیم. امیدواریم بتوانیم بسیاری از صداهای الهام‌بخش و با استعداد و خلاق را که می‌توانند به همگرایی بیشتر و فهم افزون‌تر بین مردم کمک کنند و سرگذشت خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارند، بپرورانیم.

باراک اوباما قبلا با نت‌فلیکس ارتباط کاری داشته و در برنامه ویژه تاک‌شو با مجری‌گری دیوید لترمن حضور یافته است.

«تد ساراندوس» مدیر نت‌فلیکس درباره همکاری رییس‌جمهور سابق آمریکا گفت: باراک و میشل اوباما از مورد احترام‌ترین افراد و دارای بالاترین مقام نزد عموم مردم هستند و در جایگاهی کم‌نظیر به کشف و برجسته‌سازی سرگذشت‌ افرادی می‌پردازند که در جوامعشان تغییری ایجاد کرده‌اند و به دنبال تغییر برای بهتر شدن جهان در تلاش هستند. به خود می‌بالیم که با توانایی‌های داستان‌سرایی قدرتمندی که دارند، نت‌فلیکس را خانه خود می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها