دختران فوتسال ایران با شکست ژاپن، قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۵۱
دختران فوتسال ایران قهرمان آسیا شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در تایلند برگزار می‌شد، برابر ژاپن به میدان رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ این تیم را شکست داد و برای دومین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. فینال دو سال پیش هم بین دو تیم ایران و ژاپن برگزار شد که ایران در آن بازی با تک گل فرشته کریمی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در نیمه اول بازی ژاپن بر روی دروازه ایران فشار آورد اما ضربات این تیم در چارچوب نبود. رفته رفته تیم ملی ایران توانست کنترل بازی را به دست بگیرد و چند موقعیت را نیز به دست آورد. نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم ملی حملات خود را بر روی دروازه ژاپن بیشتر کرد تا اینکه سارا شیربیگی در دقیقه ۲۸ دروازه ژاپن را باز کرد.

۲ دقیقه بعد ضربه آزاد فرشته کریمی با برخورد به یکی از بازیکنان تیم ژاپن، وارد دروازه این تیم شد تا ایران ۲ بر صفر از این تیم پیش بیفتد.

حملات ایران همچنان ادامه داشت تا سارا شیربیگی بار دیگر در دقیقه ۳۱ بازی گل سوم ایران را به ثمر برساند.

تنها چند ثانیه پس از گل سوم سارا شیربیگی گل چهارم تیم را وارد دروازه حریف کرد تا خود نیز در این بازی هت تریک کرده باشد.

بعد از گل چهارم، تیم ژاپن به بازی پاور پلی روی آورد و میکا شماره ۳ ژاپن توانست در دقیقه ۳۲ بازی یکی از گل‌ها را جبران کند.

در ادامه فشار تیم ژاپن نتوانست کارساز باشد و در دقیقه ۳۶ بازی فهیمه زارعی گل پنجم ایران را به ثمر رساند تا ایران یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

آنا میشیرو در دقیقه آخر بازی اختلاف را کم کرد و گل دوم ژاپن را به ثمر رساند اما دختران شایسته ایران این بازی را ۵ بر ۲ پیروز شدند تا برای دومین بار قهرمان آسیا شوند.

ملی‌پوشان ایران با کسب عنوان قهرمانی آسیا توانستند سهمیه حضور تیم ملی فوتسال جوانان ایران را برای شرکت در مسابقه‌های المپیک جوانان نیز کسب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها