ورزشگاه «نفت و گاز اروندان»، آخرین تپش نبض فصل فوتبال ایران

فوتبال به وقت خرمشهر

سرمربی تیم فوتبال استقلال این را که تیمش در فینال جام حذفی حضور دارد، موفقیتی بزرگ دانست.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۳۳
شفر: اینکه در فینال جام حذفی هستیم موفقیتی بزرگ است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی مقابل خونه‌به‌خونه اظهار داشت: خوشحالم دوباره به این شهر برگشتیم. ما الان در فینال جام حذفی هستیم و این موفقیتی بزرگ است. اگر شما مسابقات حذفی در همه کشورها را نگاه کنید، می‌بینید تیم‌ها برای رسیدن به فینال با حریفان سختی روبه‌رو می‌شوند. به همین جهت، به تیمم افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم دلیل شروع موفقیت ما در لیگ و جام حذفی، هواداران هستند که باید از آنها هم تشکر کنم، هوادارانی که از ما حمایت کردند.

وی در ادامه یادآور شد: هیچ وقت فراموش نمی‌کنم هواداران پس از اولین دربی که بازنده شدیم، چطور حمایت‌مان کردند. آن لحظه بود که ما را حفظ کردند. هواداران ما با آن کاری که در روز دربی انجام دادند، به من، اعضای کادر فنی و بازیکنان اعتماد‌به‌نفس و انگیزه بیشتری دادند. پس از آن مسابقه، به خاطر حمایت هواداران احساساتی و هیجانی شدم. پس از بازی کسی حرفی نزد و حمایت‌مان کردند. هواداران به ما نشان دادند که پیشرفت استقلال را می‌خواهند. ما هم خوشحالیم که توانستیم این کار را انجام دهیم. از همه هواداران دوباره تشکر می‌کنم. هواداران باید بدانند فکر ما با آنها یکی است و می‌خواهیم استقلال را برای موفقیت در آسیا پایه‌گذاری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: طبیعی است بازی راحتی نداریم و این‌طور نیست که راحت برویم و ببریم. باید تمرکز و تلاش کنیم. ما باید 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشته باشیم و مطمئنم تیمم این کار را انجام خواهد داد.

این مربی آلمانی همچنین تصریح کرد: من و پسرم در هفته‌های قبل با باشگاه مذاکراتی داشتیم و می‌توانم بگویم، در روزهای پایانی استرس داشتیم. مدیرعامل باشگاه اینجا حضور دارد و امیدوارم حضورش پیغام مثبتی برای بازیکنان و کادر فنی باشد. ما نمی‌خواهیم استقلال را برای مدت کوتاه، بلکه برای مدت طولانی در سطح بالای آسیا داشته باشیم. بنابراین نیاز به فکر حرفه‌ای و تلاش بیشتر داریم. ما باید همین راه را برای موفقیت بیشتر برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها