مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۹۶
افزایش زمان خدمات رسانی مترو در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز گفت: مترو تهران و حومه سعی کرد تا با افزایش خدمات دهی در نیمه دوم اسفند ماه ۹۶ که همزمان با خرید‌های نوروزی بود، در جهت رفاه بیشتر شهروندان گام بردارد و اکنون نیز با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی سرویس دهی ویژه در خط فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار خواهد شد.

وی افزود: در ایام نوروز ساعت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در خط فرودگاه امام خمینی(ره) تا ساعت ۲۴ بامدادخواهد بود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اادامه داد: از سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ تا دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ که تعطیلات نوروزی محسوب می‌شود، آغاز حرکت قطار‌های خط فرودگاه امام خمینی(ره) از ساعت ۶ بامداد خواهد بود و سرویس دهی مترو تهران در این مسیر تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد یافت.

نوبخت خاطرنشان کرد: در خط یک مترو تهران و حومه، برابر جدول زمانبندی، سرویس دهی قطار‌ها تا ساعت ۲۲:۳۰ است و مسافران خط فرودگاه امام خمینی(ره) می‌توانند از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴ با مراجعه به ایستگاه‌های دروازه دولت یا شهر ری واقع در خط یک به خط فرودگاه امام خمینی(ره) عزیمت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها