امروز در یکی از حساس‌ترین بازی های فصل، استقلال و پرسپولیس در آزادی به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۰۲
سید جلال:مگر بچه ایم کری بخوانیم؟/امیدواریم همه از دیدن دربی لذت ببرند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین ، بازی رفت را قرمزها با یک پنالتی بردند و حالا آبی ها در پی جبران آن شکست هستند. دو تیم این روزها شرایط خوبی دارند. استقلال که در آخرین بازی اش موفق شد 4 گل در اهواز به فولاد بزند. پرسپولیس هم همچنان صدر است و در آخرین مسابقه اش استقلال خوزستان را شکست داد. هم شفر و هم برانکو جزو مربیان خوب لیگ برتر هستند و هر کدام شان می خواهند در این باره برای هواداران سورپرایز داشته باشند. در آستانه این مسابقه کری خوانی در فضای مجازی هم بیشتر شده است و گاهی این کری خوانی ها به دعوا و جنگ لفظی هم کشیده شده است. در خارج از زمین اما بازیکنان اهل کری خوانی نیستند و کمتر می بینیم کسی در این باره اظهار نظری کند. وقتی از سید جلال حسینی کاپیتان قرمزها در این باره سوال می پرسیم، می گوید: «مگر بچه ایم بخواهیم کری بخوانیم؟ کری خوانی برای هواداران است و از آن لذت می برند ولی ما که فوتبالیست هستیم اجازه این کارها را نداریم و باید تمرکزمان روی بازی باشد.»

سید جلال درباره پیش بینی نتیجه بازی می گوید: «نتیجه مسابقاتی مثل دربی قابل پیش بینی نیست ولی قطعا ما تلاش می کنیم در دربی برنده باشیم. پیش از هر چیز امیدواریم همه از دیدن دربی لذت ببرند و راضی باشند. این مهم است که کیفیت مسابقه بالا باشد. در حال حاضر دو تیم شرایط خوبی دارند و فکر می کنم می توانیم شاهد یک بازی خوب باشیم.»

او درباره حضور تماشاگران در دربی هم چنین حرف هایی می زند: «استقبال تماشاگران از دربی که همیشه خوب بوده و قطعا برای بازی امروز هم طرفداران زیادی به ورزشگاه می آیند. از هواداران مان همین جا می خواهم تا تمرکزشان فقط روی تیم خودشان باشد و با حریف کاری نداشته باشند. باید طرفداران هر دو تیم احترام تیم مقابل را حفظ کنند. فکر می کنم نباید کری خوانی های مجازی وارد ورزشگاه شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها