حضور علی کریمی در برنامه نود و مناظره او با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال جنجال گسترده ای در توییتر به پا کرد و واکنش های بسیار زیادی را به همراه داشت. واکنش ها بیشتر موافق علی کریمی است تا مخالف او.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۴۷
دریبل های جادوگر در توییتر ؛ حرف حق را بزن حتی اگر صدایت بلرزد / ساکت سین میکنه جواب نمیده

به گزارش جام جم آنلاین ، برخی از این واکنش های توییتری را با هم مرور می کنیم:

‏یه توپ بدن ‎علی کریمی چندتا دریبل بزنه استرسش بخوابه

حرف حق رو بزن حتی اگه صدات بلرزه #علی_کریمی

‏علی کریمی همون وقتی که داشت لباساشو واسه برنامه امشب نود انتخاب میکرد مناظره رو باخت

یعنی شلوار علی کریمی چه رنگیه؟!

‏انتظار دارم فردوسی پور بگه: round 1 fight بعد کریمی و ساکت شروع کنن حرف بزنن.

برنامه امشب ‎#نود در حد مناظرات ریاست جمهوری استرس زاست
جا داشت از لحظه ورود ماشین ‎#علی_کریمی و ساکت به سازمان، همه چی رو پوشش میدادن

تو شجاع ترین بزدلِ قلب مایی، خوشحالم که زمانه هیچ وقت نتوانست رنگت را عوض کند و همیشه در درست ترین جای داستان ایستادی؛ در کنار مردمدر گژی‌ام مکن به نقش نگاه تو زمن راه راست رفتن خواه نقشم از مصلحت چنان آمد از کژی راستی کمان آمد قابل توجه دوستانی که ایراد فن بیان از #علی‌کریمی میگیرن.

چرا خدا نمیذاره ۲۴ ساعت بگذره درون آدما رو افشا می‌کنه؟ همونایی که به نقدها و اعتراضات #حاتمی‌کیا حمله کردن و گفتن:«نمی‌فهمیم چرا اینقدر همیشه شاکی هست.» همونا امروز دارن توئیت می‌زنن درود بر ۸ شاکی(#علی_کریمی ) که حرف دل مردم رو زد.

بعد از مناظره دیشب کریمی-ساکت از کی روش متنفر شدم ، چرا فدراسیون جوری ازش حمایت کرده که بخودش اجازه میده جلوی چندین میلیون ایرانی به علی کریمی لقب بزدل بده،،بنظرم قهرمان جام جهانی شدنم با این آدم وقیح ارزشی نداره #کی‌روش #مناظره #علی‌کریمی #استقلالیم

کاش ناصر حجازی زنده بود شک ندارم میومد روی خط...

روزی که ناصرخان حجازی گفت نزدیک ترین شخصیت به من از نظر اخلاقی #علی_کریمی هستش امشب رو داشت میدید. روحت شاد ناصرخان، چقدر جای امثال شما تو این فوتبال خالیه.

کارلوس کیروش سال هاست شخصا خبرنگاران رو برای پاسخ دادن به سوالات در نشست خبری گزینش میکنه و سال‌هاست پاسخ برخی ابهامات را صرفا در فیسبوک منتشر میکنه و از رویارویی با خبرنگار فرار میکنه اما حالا به #علی_کریمی‌‌ میگه ترسو!

ساکت سین میکنه جواب نمیده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها