علیپور مهاجم پرسپولیس در روزی که تیمش با دو گل سپاهان را شکست داد یک گل زد تا 15 گله شود و در صدر جدول گلزنان شرایط خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۰۶
علی علیپور ؛ 9 گل تا رکوردشکنی

به گزارش جام جم آنلاین ، علی علیپور آقای گل این فصل است. هشت هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و در این هشت هفته علیپور فرصت خوبی دارد تا شمار گل های زده خود را در این فصل افزایش دهد.

برترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران از لحاظ تعداد گل در یک فصل کسی نیست جز رضا نوروزی و البته رضا عنایتی. رضا نوروزی، این مهاجم سابق فولاد در با به ثمر رساندن ۲۴ گل آقای گل لیگ برتر فصل ۹۰–۱۳۸۹ فوتبال ایران شد. این بازیکن موفق شد ۷ گل در دو بازی پایانی لیگ (۵گل+۲گل) به ثمر برساند و گوی سبقت را از لوسیانو ادینهو یازیکن تیم مس کرمان گرفته و آقای گل لیگ برتر دهم شود. بدین ترتیب رضا نوروزی با شکستن رکورد غلامرضا عنایتی رکورددار گلزنی در یک فصل لیگ برتر شد. این در حالی بود که رضا به دلیل مصدومیت‌هایش تنها در ۲۹ بازی (۱۵ بازی کامل) حضور داشت و با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۲۳۷۳ دقیقه بازی، رکوردی منحصربه‌فرد بر جای گذاشت.

به هر حال علیپور برای اینکه به این رکورد برسد با در فاصله هشت هفته مانده به پایان لیگ 9 گل دیگر بزند تا به نوروزی و عنایتی برسد. البته بعید به نظر می رسد علیپور تا پایان فصل چنین آماری را از خود به جا بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها