در ادامه هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم های ذوب آهن و اصفهان فردا به مصاف هم می روند. این دیدار فردا از ساعت 15 آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۹۹
ذوب آهن- استقلال ؛ نبرد تمام آسیایی ژنرال و پیرمرد آلمانی

به گزارش جام جم آنلاین ، دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار می گیرند که ذوب آهن هم اکنون با 35 امتیاز رده سوم جدول را در اختیار دارد و تیم استقلال نیز با 32 امتیاز ششم است.

نبرد فردا حساسیت بسیار زیادی دارد. نخست اینکه هر دو تیم آسیایی هستند، ذوب آهن به تازگی با پشت سر گذاشتن ایزآول هند به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و استقلال هم که از قبل در مرحله گروهی قرار داشت. نبرد آسیایی امیر قلعه نویی و وینفرد شفر بسیار جذاب است.

دیگر نکته قرار گرفتن امیر قلعه نویی مقابل تیم سابقش استقلال است، تیمی که آن را قهرمان لیگ برتر کرد و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از آن دارد.

اما حساسیت دیگر این مسابقه این است که آبی های پایتخت در صورت شکست ذوب آهن به رده سوم جدول صعود می کنند.

شفر ثابت کرده که به خوبی حریفانش را آنالیز می‌کند و از نقاط ضعف آنها نهایت بهره را می‌برد و تیم‌های قلعه‌نویی هم معمولا اساس برنامه‌های تهاجمی‌اش بر ارسال از جناحین استوار است.

این مسابقه زیبایی‌های زیادی خواهد داشت ضمن اینکه گفته می‌شود احتمال دارد حسین حسینی دوباره جانشین سیدمهدی رحمتی درون دروازه استقلال شود.

یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶
ذوب آهن اصفهان - استقلال تهران - ورزشگاه فولادشهر اصفهان- ساعت ۱۷
حمید حاج ملک – محمدرضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی – کمیل غلامی – ناظر: زاهد بحرینی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها