پرسپولیسی ها برای خودشان رکورد جدید و جهانی کشف کردند! آنها حالا برای این رکورد جشن می گیرند و با خودشان مصاحبه می کنند.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۸۸
اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس ؛ برای خودشان رکورد جهانی کشف و ثبت کردند!

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیسی ها با صبر و حوصله فراوان نشسته اند و خط دفاع تمام لیگ های دنیا را بررسی کرده اند. پس از این بررسی ها یک نتیجه بسیار مهم به دست آمده است؛ پرسپولیس بهترین خط دفاع دنیای فوتبال را دارد!

بر اساس این کشف بسیار بزرگ پرسپولیس کمتر از هر تیم دیگری در فوتبال باشگاهی دنیا گل خورده است. حتی رئال مادرید، بارسلونا و من سیتی و من یونایتد هم به پای پرسپولیسی ها نمی رسند. البته پرسپولیسی ها پی برده اند فقط تیم هایی مثل ستاره سرخ بلگراد و المحرق بحرین از پرسپولیس کمتر گل خورده اند که آن هم چون لیگ هایشان خیلی پایین تر از لیگ ایران است اصلا حساب نمی شود!

البته برای کسی که با این منطق برای پرسپولیس بهترین رکورد جهان را ثبت می کند باید گفت همانطور که ستاره سرخ بلگراد و المحرق خیلی پایین تر از ایران هستند خود لیگ برتر ایران و پرسپولیس نیز فاصله ای بسیار نجومی با لیگ های معتبر دنیا مثل لیگ برتر انگلیس، لالیگا و ... دارند و مقایسه خط دفاعی و حمله و هر آمار دیگر بین لیگ برتر ایران با این لیگ ها منطقی و درست نیست.

به هر حال پرسپولیسی ها به مناسب این رکورد جدید در روزنامه پیروزی با سرخ ها مصاحبه کرده اند.

افشین پیروانی هم گفته در این رکورد همه سهیم بوده اند و بعد هم گفته است: «این رکوردها مهم نیست، پرسپولیس قهرمانی و جام می خواهد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها