احسان حدادی این روزها در کیش تمرین می‌کند. او بعد از گرفتن نشان نقره المپیک 2012 در پرتاب دیسک، مورد توجه فدراسیون قرار دارد و همین موضوع برخی ملی‌پوشان مواد دیگر دوومیدانی را دلخور کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۵۴۷
حدادی: اگر هزینه ای برایم می شود، بازده لازم را دارد

به گزارش جام جم آنلاین ، آخرین تصمیمی که فدراسیون برای حدادی گرفته، استخدام یک مربی آمریکایی است.

کار آمدن مک ویلکینز به کجا انجامید؟

مذاکرات خوبی با این مربی داشتیم و فدراسیون را هم در جریان تمامی اتفاقات گذاشتم. قرار است مک ویلکینز تا چند روز آینده طبق قراری که داشتیم، وارد ایران شود اما هنوز صددرصد نیست.

مبلغ قرارداد او چقدر است؟

مبلغش خیلی بالا نیست. مطمئن باشید خیلی کمتر از مربیان فوتبال، والیبال و بسکتبال است.

در ماه‌های اخیر انتقاداتی مطرح شده بود که برای احسان حدادی و حسن تفتیان بیشتر از بودجه فدراسیون و به صورت میلیاردی هزینه می‌شود؟

این طور نیست و این مسائل به شکل درستی مطرح نمی‌شود. در ضمن اگر هم سرمایه‌گذاری شده باشد، حق من است. من درباره خودم می‌توانم بگویم که سه طلای بازی‌های آسیایی دارم و مدال تاریخ دوومیدانی ایران را در المپیک گرفتم پس اگر هم هزینه‌ای می‌شود، بازده لازم را دارد.

درباره ملی‌پوشان دوومیدانی تبعیض‌ وجود دارد؟

فدراسیون باید پاسخ بدهد اما این را بگویم که خارج از کشور تمرین‌کردن اتفاق خیلی جالبی هم نیست که برخی آن را دنبال می‌کنند. در صورتی که امکانات اینجا فراهم باشد دوست ندارم خارج از ایران تمرین کنم. باور کنید در آمریکا و اروپا هم هیچ خبری نیست. ترجیح می‌دهم در کشور خودم باشم تا بتوانم حداقل در کنار ورزش به کارهای دیگر هم برسم. در ضمن دوری از خانواده و غربت هم واقعا برای ورزشکاران سخت است. برخی که از بیرون نگاه می‌کنند، پیش خودشان می‌گویند فلان ورزشکار نیمی از‌ سال را خارج از ایران است اما این را بگویم که حتی در همین کیش تمرین‌کردن نیز برای من با زجرکشیدن و سختی پیش می‌رود. روزانه هشت ساعت تمرین می‌کنم و شاید در چند ماهی که در جزیره کیش بودم،‌ فقط یک‌بار توانستم به بازار بروم و خرید کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها