این طور که به نظر می‌رسد دو مدل دیگر نیز به جمع گوشی‌های نوکیا که قرار است در سال 2018 میلادی عرضه شوند، اضافه شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۸۳
دو گوشی نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس هم به جمع گوشی‌های 2018 نوکیا اضافه شدند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، به تازگی بر اساس اطلاعاتی که از فایل APK برنامه دوربین پیش فرض نوکیا به دست آمده است، مشخص شده که گوشی‌های نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس هم در سال جاری میلادی توسط کمپانی فنلاندی HMD Global عرضه خواهد شد. گوشی های دیگری که عرضه آن‌ها برای سال 2018 میلادی پیش بینی شده عبارتند از نوکیا 6 (مدل 2018)، نوکیا 8 (مدل 2018)، نوکیا 9 و نوکیا 1. شایان ذکر است که نوکیا 1 در واقع اولین محصول برند نوکیا است که بر پایه اندروید وان (Go Edition) روانه بازار خواهد شد.

هنوز هیچ جزئیاتی از ویژگی‌های سخت افزاری نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس به بیرون درز نکرده اما با توجه به نام نوکیا 7 پلاس می‌توان انتظار داشت که این گوشی از صفحه نمایشی بزرگ‌تر از نمایشگر 5.2 اینچی نوکیا 7 برخوردار باشد. به علاوه، به احتمال زیاد نوکیا 7 پلاس از یک چیپ پردازشی به مراتب قدرتمندتر از تراشه به کار گرفته شده در نوکیا 7، یعنی اسنپدراگون 630، بهره‌مند خواهد بود. این در حالی است که نوکیا 1 احتمالاً مجهز به یک صفحه نمایش LCD از نوع IPS و با وضوح تصویری 1280 در 720 پیکسل استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی از یک گیگابایت حافظه رم به همراه 8 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد.

بر اساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده، انتظار می‌رود گوشی‌های نوکیا 6 (مدل 2018)، نوکیا 8 (مدل 2018)، نوکیا 9 در تاریخ 17 ژانویه (27 دی) رونمایی شوند. نوکیا 9 که در واقع پرچمدار نوکیا در سال 2018 خواهد بود، مجهز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی از نوع AMOLED با کمترین حاشیه در اطراف آن بوده و نسبت تصویری آن نیز مطابق معمول این روزها، برابر 18:9 خواهد بود. تراشه پردازشی به کار گرفته شده در این محصول نیز به احتمال فراوان از نوع اسنپدراگون 835 خواهد بود. این طور که گفته شده در پشت بدنه نوکیا 9 یک دوربین دوگانه با لنزهای کارل زایس و همچنین یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. این گوشی هوشمند به طور پیش فرض مجهز به سیستم عامل اندروید 8.0 بوده و از پورت نسبتاً جدید USB نوع C بهره‌مند خواهد بود. قیمتی هم که برای نوکیا 9 در نظر گرفته شده، 750 یورو (معادل 903 دلار) می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها