غیبت شهردار در جلسه امروز شورای شهر:

بررسی وضعیت زلزله تهران به هفته آینده موکول شد

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: قرار بود امروز نجفی شهردار تهران برای اقدامات مربوط به زلزله و هدایت و مدیریت بحران، در گروه‌های چهارده‌گانه در صحن شورا حضور پیدا کند که به دلیل یک جلسه مهم نتوانست حضور پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۰۶۷۰۳
بررسی وضعیت زلزله تهران به هفته آینده موکول شد
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، محسن هاشمی در آغاز سی و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش ضمن خیر مقدم به اسقف اعظم ارامنه تهران در صحن شورا، اظهار داشت: درگذشت شاه‌حسینی معاون بازرگان و نخستین رئیس تربیت بدنی و رئیس کمیته المپیک را تسلیت عرض می‌کنم.
وی درباره سالروز زلزله بم نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه طبیعی 40 هزار نفر از هم‌وطنان ما جان خود را از دست دادند که یکی از تلخ‌‌ترین حوادث در کشور بود.
وی گفت: زلزله بم قبل از طلوع فجر اتفاق افتاد و موجب غافلگیری هم‌وطنان شد و تلفات زیادی داشت.
وی با اشاره به اینکه زلزله نباید کوچک شمرده شود، گفت: باید دستگاه‌های ذیربط فعالیت‌های خود را به تندی پیش ببرند و تخصیص اعتبارها هر چه زودتر در جهت پیشگیری از تلفات و خسارات زلزله اتفاق بیفتد و این موضوع نباید آنقدر بزرگ باشد که موجب تلاطم در جامعه شود.
وی گفت: امیدواریم تمامی دستگاه‌ها به وظایفشان عمل کنند. یکی از مسائلی که می‌تواند به پایداری ساختمان‌ها کمک کند، بیمه مسئولیت است که در زمان ساخت و بعد از آن نیز جاری است.
وی افزود: توصیه می‌کنم بیمه ساختمان‌ها در دستورکار شورای شهر قرار بگیرد و بیمه مسئولیت کیفیت ساختمان‌ها را اجرا کنیم و یکی از بندهای پایان کار باشدتا خریداران نیز مطمئن شوند ساختمان‌ها را بهتر ساخته‌اند.
وی افزود: چنین بیمه‌هایی اگر وجود داشته باشد جامعه بیمه می‌شود و می‌توان توسط بیمه خسارت‌ها را پرداخت کرد.
وی بیان داشت: قرار بود امروز نجفی شهردار تهران برای اقدامات مربوط به زلزله و هدایت و مدیریت بحران، در گروه‌های چهارده‌گانه در صحن شورا حضور پیدا کند که به دلیل یک جلسه مهم نتوانست حضور پیدا کند و در روز یکشنبه هفته آینده شهردار تهران در صحن شورا حضور پیدا خواهد کرد و گزارش خود را ارائه خواهد داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها