هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال

بازی مرگ و زندگی برای مس و گیتی پسند

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال فردا برگزار می شود و تیم‌های بالا جدولی مس و گیتی پسند به مصاف هیات قم و پارسیان شهر قدس می روند.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۰۰
بازی مرگ و زندگی برای مس و گیتی پسند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال فردا جمعه با برگزاری دیدارهای همزمان و از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف برگزار می شود که در یکی از این دیدارها، تیم صدرنشین مس سونگون در قم میهمان هیات فوتبال این شهر است.

مس که هفته گذشته برابر حفاری با نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای راحت کردن خیال خودش بابت قهرمانی از دست داد، باید به مصاف قعرنشین لیگ برود.

هیات فوتبال قم با ۹ امتیاز ضعیفترین تیم لیگ بوده و در انتهای جدول قرار دارد. در صورتی که مس در این مسابقه به پیروزی برسد، سقوط هیات قم به دسته اول قطعی خواهد شد.

گیتی پسند، تیم رده دومی لیگ هم این هفته در اصفهان میزبان پارسیان شهر قدس، دومین تیم از انتهای جدول است. پارسیان باوجود انتخاب محمود خوراکچی به عنوان سرمربی، نتوانست از انتهای جدول فرار کند و همچنان یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول است.

از سوی دیگر، گیتی پسند به خاطر تساوی مقابل آتلیه قم در هفته گذشته، نتوانست اختلاف امتیازش را با صدر جدول کمتر کند تا بازی های باقیمانده برای این تیم اصفهانی، بازی مرگ و زندگی باشد. این مسابقه از نظر تقابل حسین شمس سرمربی گیتی پسند با محمود خوراکچی سرمربی پارسیان جالب توجه است.

تیم رده سومی تاسیسات هم که خودش را به یک امتیازی گیتی پسند رسانده است، این هفته با مقاومت قرچک بازی می کند. تاسیسات در صورت توقف مس و گیتی پسند، گام بلندی به سمت صدر جدول بر می دارد.

برنامه مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر که فردا از ساعت ۱۶ برگزار می شود، به این شرح است:

* هیات فوتبال قم - مس سونگون
* گیتی پسند - پارسیان شهر قدس
* تاسیسات دریایی - مقاومت قرچک
* ارژن شیراز - حفاری اهواز
* آذرخش بندرعباس - شهرداری ساوه
* مقاومت البرز - فرش آرا مشهد
* شهروند ساری - آتلیه قم

جدول رده بندی لیگ به این ترتیب است:

۱- مس سونگون ۵۳ امتیاز
۲- گیتی پسند ۴۸ امتیاز
۳- تاسیسات دریایی ۴۷ امتیاز
۴- حفاری اهواز ۳۹ امتیاز
۵- آتلیه قم ۳۳ امتیاز
--------------------
۱۳- پارسیان شهر قدس ۱۹ امتیاز
۱۴- هیات فوتبال قم ۹ امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها