زمان معرفی و عرضه سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) و گلکسی اس 9 پلاس (+Galaxy S9) مرتبه‌ای دیگر تایید شد. تاریخ عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس زودتر از قبل خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۰۰
زمان معرفی و عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس طبق گزارش Bloomberg تایید شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از گجت‌نیوز، با در نظر گرفتن گزارش جدیدی که Bloomberg درباره زمان معرفی و عرضه گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس منتشر کرده است، اکنون سه منبع متفاوت، یک خبر را تایید کرده‌اند؛ پرچمداران سال 2018 سامسونگ در کنگره جهانی موبایل و یا حداقل در رویدادی جداگانه اما نزدیک به این نمایشگاه معرفی خواهند شد.
زمان معرفی و عرضه گلکسی S9 زودتر از قبل خواهد بود

سامسونگ اغلب پرچمداران خود را در نمایشگاه MWC معرفی می‌کند، اما برای پرچمداران سال جاری روال متفاوتی را در پیش گرفت. به همین دلیل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خیلی دیرتر از محصولات معرفی شده در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شدند. با در نظر گرفتن روال پیشین بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، پرچمداران سال جاری در روز یکشنبه قبل از برگزاری کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهند شد. پس باید در روز بیستم و پنجم فوریه 2018 (ششم اسفند ماه) منتظر رونمایی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باشیم.

طبق این گزارش، پرچمداران سامسونگ چند هفته بعد از معرفی عرضه خواهند شد. پس بعید نیست حتی پیش از پایان یافتن سال 1397 شاهد حضور آن‌ها در بازار باشیم. Bloomberg در گزارش خود بیش از همه بر روی بهتر شدن دوربین مدل‌های جدید تاکید کرده است. به عقیده آن، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به دوربین‌هایی بسیار قدرتمند و باکیفیت مجهز می‌شوند. همچنین محل قرارگیری حسگر اثر انگشت، که در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شدیدا مورد انتقال کاربران قرار گرفت، تغییر خواهد کرد تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها