رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خبر داد

آغاز طرح زمستانی ناجا از 22 آذر

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح زمستانه پلیس از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند خبر داد و گفت: پلیس در طول اجرای این طرح تجهیزات خاص و یگان‌های گشتی خود را در مناطق کوهستانی و برفگیر تقویت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۵۲۰
آغاز طرح زمستانه پلیس‌راه از ۲۰ آذر

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار تقی مهری با اعلام خبر آغاز طرح زمستانه در جاده‌های سراسر کشور از 20 آذر ماه اظهار کرد: روز گذشته جلسه کمیته هماهنگی طرح زمستانه با حضور تمام دستگاه‌های مسئول در این طرح برگزار و مقرر شد طرح زمستانه سال 96 از 20 آذر ماه آغاز و تا 20 اسفند ماه ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: در این مدت همه دستگاه‌های مسئول اعم از وزارت راه وشهرسازی، هلال احمر، اورژانس و ... با تقویت امکانات و تجهیزات خود، در این طرح مشارکت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد تلفات جاده‌ای در زمستان سال قبل ناشی از عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط رانندگان بوده است گفت: با توجه به این مهم، پلیس نسبت به رعایت این موارد توسط رانندگان دقت عمل بیشتری خواهد داشت و لازم است تا رانندگان نیز بیش از سایر فصول نسبت به قوانین رانندگی و به خصوص تردد با سرعت مطمئنه، توجه داشته باشند.

مهری اضافه کرد: در فصل زمستان با توجه به تغییرات جوی و افزایش نزولات جوی و بارش برف و لغزندگی معابر، شرایط رانندگی در این فصل با دیگر ماه‌های سال متفاوت است و از این رو رانندگان باید پیش از شروع سفر خود در این فصل، از سلامت وسیله نقلیه خود اطیمنان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در اختیار داشته باشند و حتماً قبل از آغاز سفر از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اطلاع یابند.

رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه در جلسه روز گذشته مقرر شد وزارت آموزش و پرورش قبل از انجام هر اردو دانش‌آموزی و اعزام کاروان‌های راهیان نور هماهنگی‌های لازم را با پلیس به عمل آورد افزود: علاوه بر این موارد، سازمان راهداری موظف شد نسبت به آشکارسازی علائم جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز اقدام کند و هماهنگی با هلال احمر، اورژانس، صدا و سیما و سایر دستگاه‌های عضو به عمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها