برنامه "جهان کشتی" رادیو ورزش با مجتبی گلیج، عضو تیم ملی کشتی زیر 23 سال، درباره مسابقات جهانی زیر 23 سال گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۲۲
مجتبی گلیج: شجاعت عامل موفقیتم بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رادیو ورزش؛ مجتبی گلیج، عضو تیم ملی کشتی زیر 23 سال، در ارتباط با مسابقات جهانی زیر 23 سال و نتیجه مطلوب خود در این رقابتها گفت: خداروشکر من در این مسابقات از لحاظ جسمی و روحی آماده بودم و به همان مدال طلایی که به مردم قول داده بودم، رسیدم. چیزی از حریفانم کم نداشتم و با کمک مربیان و دعای مردم توانستم به هدفم برسم.
گلیج، در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا دیگر کشتی گیران ما از حریفان خود چیزی کم داشتند، بیان کرد: ورزشکاران ما همه لیاقت مدال طلا را داشتند. یکی از عامل هایی که باعث موفقیت من در این مسابقات شد، این بود که شجاع و بی باک روی تشک کشتی رفتم؛ از حریفان هیچ ترسی نداشتم و به برد فکر می کردم.
وی، نیز در پاسخ به این پرسش که مجتبی گلیج برای دستیابی به طلای سوم چه کاری می خواهد انجام دهد، اظهار داشت: در دوره های بعد سطح مسابقات بالاتر است و بنده به این واقف هستم. باید تمرینات و تلاشمان را بیشتر کنیم. امیدوارم با کمک مربیانمان خادم و طلایی بتوانیم عملکرد خودمان را ارتقاء ببخشیم و در رده بزرگسالان نیز نتایج خوبی کسب کنیم.
این ملی پوش، عنوان کرد: یکی از عوامل موفقیت کشتی گیران برگزاری تورنمنت و به خصوص تورنمنت های معتبر است. به اعتقاد من برای اینکه یک کشتی گیر ساخته شود باید در تورنمنتی خوب با کشتی گیران سطح بالا کشتی بگیرد.
گلیج، خاطرنشان کرد: من در مسابقات جام باشگاه های جهان در تهران شرکت می کنم. امیدوارم که در اینجا هم بتوانم مقابل حریفان خوب جهانی بهترین کشتی را بگیرم و خودم را به کادر فنی بزرگسالان ثابت کنم.
برنامه زنده "جهان کشتی" کاری از گروه مسابقات ورزشی، به تهیه کنندگی فرما غریب نژاد و با اجرا و کارشناسی صدرالدین کاظمی، روزهای شنبه هر هفته، ساعت ۰۹:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها