علیرضا جهانبخش می‌گوید یک مهاجم در کنار عملکرد خوب باید گلزنی هم بکند.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۹۷
جهانبخش: عملکرد خوب کافی نیست،‌ مهاجم باید گل بزند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا جهانبخش که اخیراً به همراه تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه خانگی اِن‌ای‌سی نایمخن مقابل ونزوئلا بازی کرد و تیمش به لطف تک‌گل وی با نتیجه یک بر صفر از سد حریف گذشت، به شبکه رادیویی «اِن‌اِچ اسپورت» هلند گفت: من با قلبم برای پرچم کشورم بازی می‌کنم.

بر اساس این گزارش، در حالت عادی جهانبخش برای انجام بازی‌ها با تیم ملی فوتبال کشورش به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند که این برای او بد نبوده است. اخیراً تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در اتریش به مصاف پاناما رفت و چند روز پس از آن هم در ورزشگاه خانگی اِن‌ای‌سی نایمخن با حریف آمریکای جنوبی خود یعنی ونزوئلا دیدار کرد.

مهاجم AZ آلکمار تأکید کرد: همیشه کنجکاو بوده‌ام که چرا ما پیش از این در هلند اردوی آماده‌سازی خود را برپا نمی‌کنیم چون اینجا شرایط برای اردو زدن خیلی خوب است.

جهانبخش که به لطف تک‌گل او تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش از سد ونزوئلا گذشت، در خصوص گلزنی‌اش هم یادآور شد: آخرین باری که برای تیم ملی گلزنی کرده بود، خیلی وقت پیش بود.

علیرضا جهانبخش که علاوه بر تیم ملی ایران در تیم باشگاهی‌اش هم عملکرد خوبی داشته و روی فرم و شکل خیلی خوبی است، خاطرنشان کرد: از زمانی که مقابل خرونینخن گلزنی کردم، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم و حالا درک می‌کنم که برای یک مهاجم تنها عملکرد خوب کافی نیست و باید در کنارش گلزنی کند و پاس گل هم بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها