لژیونرهای مختلف ایرانی شب گذشته برای تیم هایشان به میدان رفتند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۰۸
لژیونرهای ایرانی دیشب چه کردند؟ / از ناکامی یاران رامین تا تداوم حسرت سردار

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه مسابقات هفته آخر نیم‌فصل اول ژوپیر لیگ بلژیک تیم اوستنده در حالی که رامین رضاییان را جزو نفرات ذخیره داشت با استاندارد لیژ دیدار کرد.

هر دو تیم در نیمه اول یک اخراجی داشتند ولی در دقیقه ۷۵ یک بازیکن دیگر از اوستنده کارت قرمز گرفت که بلافاصله پس از این اتفاق، رامین رضاییان جایگزین آنتونیو میلیچ شد تا همانند دو هفته گذشته به‌عنوان سومین تعویضی برای تیمش به میدان برود.

یاران رضاییان که در سه بازی اخیر ژوپیر لیگ به برتری رسیده و از قعر جدول فاصله گرفته بودند برابر استاندارد لیژ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با ۱۵ امتیاز همچنان در جایگاه سیزدهم بمانند.

همچنین در یکی از مسابقات هفته یازدهم سوپر لیگ یونان تیم المپیاکوس که کریم انصاری‌فرد را در راس حمله خود داشت از ساعت ۲۱ دیشب در استادیوم کارایسکاکیس از لوادیاکوس میزبانی کرد.

یاران انصاری‌فرد که بعد از حضور تاکیس لمونیس روی نیمکت تیمشان نتایج بهتری کسب کردند و سه برد از چهار مسابقه گذشته سوپر لیگ یونان داشتند، امشب هم توانستند با نتیجه ۲ بر یک لوادیاکوس را مغلوب کنند تا با ۲۰ امتیاز موقتا در جایگاه سوم جدول قرار بگیرن.

هفته هفدهم لیگ روسیه روبین کازان با سردار آزمون و ترک گروژنی در غیاب میلاد محمدی برابر حریفان خود قرار گرفتند.

روبین کازان شنبه برابر آرسنال تولا قرار گرفت و به تساوی بدون گل دست یافت. سردار آزمون که باز هم نیمکت نشین بود از دقیقه 71 وارد زمین شدو البته باز هم در گلزنی ناکام بود تا بعد از گذشت 17 بازی همچنان رو به روی نام مهاجم ایرانی کازان خط تیره وجود داشته باشد. روبین کازان با 20 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

تیم‌های دینامو مسکو و احمد گروژنی هم به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک - یک بسنده کردند. گل اول بازی توسط ویلکر، هافبک ونزوئلایی احمد گروژنی در دقیقه ۳۱ وارد دروازه دینامو مسکو شد. تیم میزبان هم در دقیقه ۶۲ با گل لوستنکو از شکست خانگی نجات یافت. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی تیم احمد گروژنی در این بازی غایب بود. تیم احمد گروژنی با این تساوی خارج از خانه ۲۲ امتیازی شد و در رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفت. دینامو مسکو هم با ۱۶ امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها