نشست مشترک سران سه قوه دیروز به میزبانی آیت‌الله آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضاییه برگزار شد و روسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه در این نشست درباره موضوعات مهم داخلی و بین‌المللی رایزنی‌کردند؛ آن‌طور که رئیس‌جمهور در پایان این نشست اعلام کرد موضوع مالباختگان موسسات اعتباری یکی از محورهای مورد بحث در این نشست بود.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در نشست خبری مشترک با علی لاریجانی و آملی‌لاریجانی، بررسی موضوع مالباختگان موسسات اعتباری را یکی از موضوعات مورد بررسی در جلسات سران سه قوه برشمرد و گفت: تصمیم بر این شد که نمایندگان روسای سه قوه این مسأله را پیگیری کنند تا هرچه سریع‌تر حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: گشایش‌هایی از جلسه قبلی سران سه قوه در این خصوص ایجاد و گام‌های خوبی برداشته شده است و ان‌شاء‌الله این گام‌ها تسریع خواهد شد.

نباید در زمین دشمن بازی کرد

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در جلسه امروز امیدواری مردم ایران نسبت به آینده کشور و شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مورد تأکید قرار گرفت، گفت: همه رسانه‌ها از جمله رسانه ملی، گردانندگان فضای مجازی و تریبون‌های مختلف باید متوجه این نکته مهم باشند که تصمیم و هدف قدرت‌های بزرگ بویژه آمریکا و آنچه در منطقه شاهدیم نسبت به ایران، نهایتا برای این است که مردم را به آینده ناامید و کم‌امید کرده و در فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها دچار تردید کنند.

روحانی تاکید کرد: همه باید هوشیار باشند که در زمین دشمن بازی نکرده و در این دام نیفتند. رئیس‌‌جمهور با بیان این‌که بحث و بررسی در مورد مسائل منطقه‌ای از دیگر مباحث جلسه سران سه قوه بود، گفت: شرایط امروز منطقه نشان می‌دهد توطئه‌هایی که وجود داشت، نقش بر آب شده، از این رو دنبال نقشه‌ها و توطئه‌های دیگری در منطقه هستند و لازم است مردم در این زمینه هوشیار باشند و مسئولان هم توجه و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

توافق روحانی و لاریجانی برای تغییرات در ساختار دولت

در همین حال عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از توافق رؤسای قوای مجریه و مقننه در جلسه دیروز برای ایجاد تغییرات اساسی در ساختار دولت خبر داد. عزیزی در گفت‌و‌گو با فارس، این تغییرات را شامل تفکیک بعضی وزارتخانه‌ها عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها