شرکت ایسوس در جریان مراسمی از نسل چهارم موبایل های سری ذن فون خود رونمایی به عمل آورد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۸۸
نسل ۴ موبایل‌های ذن فون ایسوس در ایران رونمایی شدند + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، محصولات سری ذن فون که با شعار We love Photo & Energy وارد ایران می‌شوند شامل سه مدل به نام های ذن فون ۴، ذن فون ۴ سلفی پرو، و ذن فون ۴ مکس خواهند بود که طبق اعلام مدیران کمپانی تایوانی، مدل آخر از اهمیت بیشتری در بازار کشورمان برخوردار است.

از آنجایی که امکانات و قابلیت های هر سه محصول را پیشتر در کلیک جام‌جم مطالعه کرده اید سه ویژگی کلیدی این سری عبارتند از:

۱- برخورداری از دوربین دوگانه در تمام مدل ها: ایسوس مدعی است در حالی که هم اکنون این آرایه دوربین صرفا در پرچمداران بازار به چشم می خورد این کمپانی توانسته چنین امکانی را برای موبایل های خانواده ذن فون ۴ که محصولات میان رده را هم شامل می گردد در نظر بگیرد.

۲- دوربین واید با زاویه ۱۲۰ درجه

۳- چیپست انحصاری ایسوس به نام SuperPixel

در جریان مراسم معرفی مدل‌های جدید گوشی ذن فون از مدیران این شرکت همچنین در رابطه با کیفیت نسبتا پایین نمایشگر موبایل های آن و همچنین حاشیه بالای صفحه نمایش آنها سوال گردید که در پاسخ Tsai مدعی شد نمایشگرهای LCD با رزلوشن فول اچ دی جواب خود را در آزمایشات مختلف پس داده اند و بهترین بهره وری را در مصرف انرژی دارند اما برای حذف حاشیه بالای نمایشگر، ایسوس ظاهرا طرح های جدیدی را در دست توسعه دارد و به زودی آنها را روی محصولاتش پیاده سازی می‌کند.

در مورد قیمت این محصولات اما پاسخ صریح و روشنی دریافت نشد و اعلام قیمت به زمان عرضه دستگاه ها به بازار موکول گردید. البته مدیر شبکه فروش ایسوس در رابطه با قیمت بالای محصولات موبایل این شرکت در قیاس با دیگر موبایل های موجود در بازار که از نظر امکانات هم در سطح بالاتری قرار دارند، اظهار نمود که ایسوس توانایی رقابت با برندهایی نظیر سامسونگ و هوآوی را دارد و اگر صلاح بداند تغییراتی را در قیمت محصولاتش اعمال خواهد نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها