باز هم یک شماره هفت دیگر و باز هم یک ناکامی دیگر. شماره «7» هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال تبدیل به یک نفرین شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۷۳۱
نفرین شماره «7» در استقلال ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین ،پس از علی پروین در پرسپولیس و فرهاد مجیدی در استقلال که هر دو شماره هفت را می پوشیدند هیچ بازیکنی پس از این دو تقریبا با پیراهن شماره 7 موفق نبوده است. این موضوع در استقلال بیشتر نمود پیدا می کند. فصل گذشته بختیار رحمانی با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست و پیراهن شماره هفت را پوشید اما به عنوان یکی از ضعیف ترین بازیکنان خیلی زود از جمع آبی ها جدا شد. حالا نوبت به حسن بیت سعید بود. او که فصل گذشته را بسیار خوب پشت سر گذاشته بود بلافاصله پس از پیوستن به استقلال تهران پیراهن شماره هفت را برای خود انتخاب کرد. اما بخت با این بازیکن هم همراه نبود. او آنقدر نیمکت نشین شد تا در نهایت روز گذشته به شفر بابت این موضوع اعتراض کرد و گفت که می خواهد از استقلال برود. شفر هم بلافاصله جواب داد که تا نیم فصل صبر نکند و همین حالا برود!

این اتفاق در حالی افتاد که حسن بیت سعید با استقلال قرارداد دارد وحداقل تا نیم فصل 5 هفته دیگر باقی مانده. وینفرد شفر چند روز پیش از بیت سعید در نشست خبری تعریف و اعلام کرد وی برای موفقیت باید بهتر تمرین کند و حالا باید دید سرنوشت مهاجم استقلال طی روزهای آینده چه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها