کمپانی فنلاندی «HMD» که اکنون موبایل‌هایی با نام نوکیا را تولید و عرضه می‌کند تصمیم دارد یک نمونه بسیار ارزان قیمت اندرویدی ارائه دهد؛ موبایلی که جای آن در سبد محصولات نوکیای امروز خالی بود.
کد خبر: ۱۰۸۶۱۷۴
احتمال معرفی «نوکیا 2» با قیمتی فوق العاده در آینده نزدیک + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، این شرکت اخیرا توانسته بود مجوز رگولاتوری روسیه را برای موبایل «نوکیا 2» دریافت کند و حالا یکی از فروشگاه های بزرگ آمریکایی به نام «B&H» اطلاعاتی مختصر از این موبایل و قیمت آن را به شکل موقت در وب سایت خود قرار داد.

به نظر می رسد فروشگاه B&H اطلاعات مربوط به نوکیا 2 را به صورت تصادفی منتشر کرده چون ساعاتی بعد اقدام به حذف آن کرد، با این حال، موبایل دوسیم کارته که به اندروید نوقا مجهز است در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 99 دلار عرضه می‌شود.

بر اساس شایعاتی که از قبل منتشر شده نوکیا 2 از نمایشگر 4.5 اینچی، چیپست اسنپدراگون 212، 1 گیگابایت رم و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

گفتنی است HMD قرار است در ماه های آینده علاوه بر نوکیا 2 از پرچمدار بعدی خود به نام «نوکیا 9» نیز رونمایی کند که در واقع نقش پرچمدار اصلی نوکیا در سال ۲۰۱۷ را بازی خواهد کرد و به رقابت با محصولاتی همچون آیفون‌های جدید و گلکسی‌های سامسونگ خواهد پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها