مجرم سایبری با شگرد تقلید صدا اقدام به کلاهبرداری از طریق شبکه‌های اجتماعی کرد.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۰۳
کلاهبرداری 18 میلیاردی با تقلید صدا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: شخصی با مراجعه به پلیس فتا خوزستان اعلام کرد در شبکه اجتماعی با صفحه‌ای تحت عنوان فروش لوازم دندان پزشکی آشنا شده است که صاحب صفحه شبکه مجازی خود را دکتر دندانپزشک و خانم مطلقه معرفی کرده و تاکید کرده بود که در زمینه تجهیزات دندانپزشکی فعال است.

سرهنگ شاهین حسنوند افزود: شاکی که خواهان خرید تجهیزات دانپزشکی بوده در توافق با وی در شبکه اجتماعی بدون هیچ‌گونه تحقیق و بررسی درباره گفته‌های فرد در پی درخواست وجه کالاها ، اقدام به واریز 18 میلیارد ریال نموده است اما پس از گذشت مدتی سفارشات وی وصول نشدند.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات و بررسی‌های لازم متهم شناسایی شد که در یکی از شهرهای هم‌جوار ساکن بوده و با اخذ نیابت قضایی دستگیر و به شهرستان مربوطه منتقل‌ شد و پس از بررسی مشخص شد متهم مردی 30 ساله است و با شگرد تقلید صدا اقدام به کلاهبرداری از طریق شبکه‌های اجتماعی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان تاکید کرد: گام نخست در انجام خریدهای مجازی تائید هویت کسب و کار و فروشنده است لذا قبل از آن که اقدام به واریز وجه به حساب کسب و کاری نمائیم باید از وجود و قانونی بودن این کسب و کار مطمئن باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها