عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

سخنان ترامپ طنزی تکراری بود/ کسی او را جدی نمی گیرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات خصمانه دونالد ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران،سخنان وی را طنز تکراری یاد کرد که در دنیا کسی آن را جدی نمی گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۳۷
سخنان ترامپ طنزی تکراری بود/ کسی او را جدی نمی گیرد

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:سخنان نسنجیده و بی ارزش ترامپ را نه دنیا جدی می گیرد و نه در داخل کشور اثر داشت بطوری که فردای این سخنرانی قیمت دلار در بازار تهران کاهش یافت.

وی با بیان اینکه سخنان ضد ایرانی ترامپ مانند روسای قبلی آمریکا یک مساله عادی است گفت:پس از سخنرانی ترامپ کشورهای عضو 5+1 تاکید کردند برجام باید پا برجا بماند و مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز برای چندمین بار پایبندی ایران به توافق هسته ای را اعلام کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:سخنان ضد ایرانی ترامپ را آقای اوباما با زبان دیگری مطرح می کرد. مگر اوباما چندین بار تحریمهای ایران را امضا نکرد؟مگر اوباما قانون داماتو را تمدید نکرد؟

وی افزود:دنیا اذعان می کند که جمهوری اسلامی ایران به برجام عمل کرده است و تنها یک نفر خلاف آن را بیان می کند،حتی در کاخ سفید خیلی ها معتقدند ایران به توافق هسته ای پایبند است بنابر این ترامپ امروز تنهاتر از هر زمان دیگری است.

یوسفیان ملا با اشاره به دلایل مخالفت ورزی ترامپ با برجام اظهار داشت:دونالد ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود از پاره کردن برجام سخن گفته بود و امروز نمی داند با این سخنان خود چگونه کنار بیاید.

وی تاکید کرد: امروز هیچ رسانه ای در دنیا حتی رسانه های وابسته به کاخ سفید و افکار عمومی دنیا پذیرای سخنان بی اساس و غیر منطقی رئیس جمهوری آمریکا نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال اعمال تحریمهای جدید از سوی آمریکا علیه ایران گفت:البته چنین مساله ای بعید نیست ولی باید توجه داشته باشیم که حتی با توافق هسته ای نیز تحریمها کاملا برداشته نشدند و با وجود رفت و آمدهای مقامات اروپایی به ایران هنوز سوئیفت بانکی باز نشده است،بنابر این اگر تحریم جدید هم اعمال شود اتفاق مهمی رخ نمی دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها