جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه اجازه بازدید دشمنان نظام از مراکز نظامی را نمی‌دهیم، اظهار کرد: پای دشمنی که بخواهد وارد مراکز نظامی ایران شود را خرد می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۸۳
سردار عراقی: اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا عبدالله عراقی، امروز در یادواره شهدای کارمند استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام استان قزوین برگزار شد، افزود: ملت هیچ‌گاه اجازه تعدی به تمامیت ارضی این کشور را نداده و با تمام قدرت بر روی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اینکه شهدا بر سر عهد و پیمانی که با خدا و قرآن بسته‌اند ایستاده و از همه چیز خود برای عمل به این عهد گذشتند، عنوان کرد: کاروانی از خوبان در عالم به راه افتاده که در هر مقطعی افرادی از آن پیاده و با آن همراه می‌شوند اما این روزها افراد و جوانانی با این کاروان همراه می‌شوند که علی‌رغم اینکه دفاع مقدس و ابتدای انقلاب را ندیده‌اند اما روحیه‌ای انقلابی دارند .

وی ادامه داد: در شرایطی که همه دشمنان و بدان عالم در تلاش هستند تا ارزش‌های دینی ،ملی و بنیان‌های فرهنگی را در جامعه محو و نابود کنند، یک جوان شهید با ایستادگی خود تمام حربه‌های آنان را نابود و زمینه اتحاد ملت را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار در کشور مولفه‌های متعددی دارد، نیروهای مسلح را یکی از این مولفه ها دانست و ادامه داد: مدارا کردن با یکدیگر و تحمل سلایق مختلف و دوری از تکفیر همدیگر از دیگر مولفه‌های امنیت پایدار است.

عراقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات کردستان عراق، نسبت به شکل گیری اسرائیلی جدید در منطقه هشدار داد و افزود: آمریکایی که معتقد بود تا سال 2030 کردستان نباید مستقل شود و به دلیل عدم کادرسازی کردها توانایی مدیریت کردستان را ندارند بلافاصله بعد از انتخابات، در دهوک و اربیل پایگاه زدند.

این مسئول تأکید کرد: تلاش آمریکا بر این است که عراق به سه منطقه کردنشین، اهل تسنن و شیعه‌نشین تقسیم شود و این برنامه را در یک بازه زمانی 20 ساله دنبال کرده است .

وی تأکید کرد: دشمنان هیچ‌گاه به دنبال منفعت ملت ایران نیستند و این ملت است که باید با وحدت و همدلی به دنبال تحقق اهداف انقلاب و پیشرفت کشور باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها